Les 3 Vallees vandaag (zomer 2018)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Even opnemen voor de redactie.
Ik vind het juist prettig dat niet elke foto direct wordt doorgelinkt naar Flickr. De uitvergrote foto werkte voor mij prima. Snel en daar kon je op inzoomen. Dat de redactie de oude situatie heeft teruggezet voor @skifan, vind ik dan ook erg netjes en getiuigen van goede wil. Ik begrijp ook niet goed waarom @skifan per se wil meteen wil doorlinken. @rogier heeft daarover (in mijn ogen) een heel redelijke uitleg gegeven. Misschien wil je dat nog toelichten, @skifan?

*bericht bewerkt door DrPhil op 31 jul 2018 21:00

Ik versta de redactie van hier , maar ik begrijp ook anderzijds @skifan door deze foto’s willen doorklikken naar zijn eigen , denk dat er niemand hier op de site zo bezig is met foto’s te nemen ,info over LTV te geven , piste nieuws , voor Belgische en Nederlandse toeristen die de berg op komen

@pieter230976 en daarom is het geen probleem dat hij onder zijn foto-posts ook de link naar z n Flickr pagina zet!

Click. Click. Peace

@Rogier
Je claimt dat het nu hetzelfde is als vorig jaar… het ziet er wel anders uit…
Vorig jaar kregen we de foto’s direct te zien, nu moet er eerst een link worden opengeklikt.
@skiën
Je posts zijn erg gewaardeerd, voor mij is het geen probleem dat het er anders uit ziet.
Ik heb er ook nog niemand over zien klagen.
Wat is nu het probleem? Waarom niet doorgaan zoals het nu gaat?

Droopy2

@Droopy2 dat komt omdat skifan deze anders post dan vorig jaar. Check de eerste foto’s in topic die staan wel goed.

Click. Click. Peace

Ik vind het jammer maar daarentegen vind ik het nu wel een beetje te ver gaan om door te blijven miepen terwijl er actie is ondernomen en het gewoon mogelijk is om op de zelfde manier als voorgaande jaren foto’s met tekst te kunnen posten…van mij had je een speciale functie mogen krijgen als L3V verslaggever vanwege je waardevolle info maar als je dan zo moeilijk gaat lopen doen terwijl men toch duidelijk iets voor je doet dan ben je een beetje jezelf aan het voorbij lopen vind ik.

Uiteraard hadden ze je van het begin af aan zonder enig obstakel moeten helpen om het gelijk te herstellen en dat vind ik uiterst zonde dat dit niet is gebeurd, dat zorgt toch voor een kink in de kabel gezien het feit dat je dit vrijwillig doet en dat het gewaardeerd moet worden door wintersport.nl niet omdat gebruikers zich af vragen waar je blijft…

Al met al ben ik dankbaar @Rogier en andere medewerkers voor het aanpassen en voor de duidelijke uitleg die gegeven is, ook @skifan vele dank voor de heerlijke plaatjes en info waar ik altijd van heb kunnen genieten met de nodige jaloezie ;)

Ik hoop ergens dat je met beide benen weer op de grond gaat staan en verder kijkt naar de waardering die hier nog steeds heerst voor hetgeen wat je doet en dat je gewoon op oude voet weer verder gaat…

*bericht bewerkt door Freerider op 01 aug 2018 09:52

null

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 01 aug 2018 10:35: bug verholpen

I can stick uphill ice, on my saucer...

Et voila @Skifan, bovenstaand is wat je wil volgens mij?

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane Bedankt voor deze bugmelding! ;) HTML mag helemaal niet door het formulier heen komen. Blijkbaar is dit ergens afgelopen jaar kapot gegaan. Ik heb het meteen gefixed.

MAND!

haha ok @Yo-han!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Nou @skifan, al wordt het je laatste post in dit topic, laat je nog eens horen?!

LA NORMA😍☃️

Rustig @Piefke, het is nog geen 24 uur sinds zijn laatste post ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Hoewel ik niet van plan ben om de gevoerde discussie op dit forum voort te zetten, heb er toch behoefte aan mijn standpunt kort uiteen te zetten.
Als het over de vraag gaat wie schuld is aan het feit dat ik met dit topic stop ben ik absoluut (mede?) schuldig. Ik heb gevraagd mijn foto’s te kunnen plaatsen op dezelfde manier als ik ze bij andere forums plaats. Toen aan het einde van het winterseizoen bleek dat er anders met foto’s om zou worden gegaan heb ik direct gereageerd. Er waren 2 zaken die ik anders wilde

  1. ik wilde een link naar FLICKR
  2. ik wilde af van het steeds voor wintersporters.nl op moeten zoeken van een andere link dan voor de andere forums

Ik dacht dat aan voorwaarde 1 voldaan werd door wintersport.nl, door het terugzetten van de situatie van vorig jaar. Alleen heb ik me (vorig jaar ook al ) niet gerealiseerd dat in die situatie geen (door) klikbare link naar FLICKR werd geplaatst. Er werd enkel een plaatje getoond dat ook voor bezoekers niets toevoegde, je kon het zelfs niet op ware grootte bekijken. Hierdoor werd voorwaarde 2 extra belangrijk voor me omdat je via deze link wel kan vergroten en bovendien voor/achteruit kan bladeren.
Aan voorwaarde 2 kan/wil wintersporters.nl niet voldoen.

Stel ik onredelijke eisen?
Volgens mij niet. Toen ik mijn bijdragen aan dit forum startte was de situatie zoals ik die nu graag zou willen. Op andere forums waar ik actief ben geeft de door mij gewenste format om foto’s te plaatsen geen probleem dus waarom zou dit bij wintersporters.nl niet kunnen?

Mijn conclusie is dat wintersporters.nl niet aan mijn redelijke eisen kan/wil voldoen, wat uiteraard hun goed recht is. Voor mij geldt dat ik niet verplicht ben op dit forum te posten, als de voorwaarden mij niet aanstaan kan ik altijd stoppen.

bon ski

@rogier, is de situatie van vorig jaar echt teruggezet? Ik krijg nu steeds kleine plaatjes te zien met lage resolutie (waar ik maar zeer beperkt op kan inzoomen), terwijl ik vorig jaar wel meteen een groot plaatje in hoge resolutie kreeg, waar ik wel onbeperkt op kon inzoomen. In de huidige situatie kan ik me de wrevel van @skifan voorstellen. Zo voegt het doorklikken niks toe.
Ik heb het even gecontroleerd aan de hand van de oude foto’s in de wintersport inside discussie, maar die waren vorig jaar echt heel anders (bij doorklikken).
Is er misschien iets fout gegaan bij het terugzetten?

*bericht bewerkt door DrPhil op 01 aug 2018 18:35

Ja wat jij zo mooi vind daar kon/wilde skifan juist niet mee leven… dat was onze fotoviewer die we nu dus uit hebben gezet. Nu staat alles precies waar hij jarenlang mee werkte.

Click. Click. Peace

Maar vorig jaar kreeg ik grote plaatjes in een apart tabblad>?

@Rogier
Het lijkt of @DrPhil aangeeft dat je vorig jaar wel kon doorklikken en vergroten als je de link van de geplaatste foto volgde? Dat was dus zoals ik dacht dat het altijd was.

bon ski

Ja precies.
Ik weet alleen niet waar je dan terecht kwam. Ik neem aan bij de originele upload. Want ik heb nooit iets op een aparte site gezet. Alleen gepload vanaf mijn iPad. Maar dat je dan een groot plaatje kreeg, waarop je goed kon inzoomen, weet ik zeker.
In een nieuw tabblad op de ipad.

*bericht bewerkt door DrPhil op 01 aug 2018 18:57

Dat klopt in onze eigen fotoviewer en dus zeker niet op flickr. En dat wilde jij, @skifan absoluut niet, daar begon vorig seizoen onze discussie ;-)

Wij blijven nadenken over betere manieren van weergeven van foto’s. Maar een foto zal bij ons alleen naar deze zelfde foto linken en niet naar een (willekeurige) andere pagina. Dus ook geen Flickr album.

Click. Click. Peace

Nee, echt niet in jullie fotoviewer. In een apart tabblad.
(Of is dat hetzelfde?)

*bericht bewerkt door DrPhil op 01 aug 2018 18:59

Het kan wel zijn dat hij de foto dan aan het scherm van de Ipad aanpaste. Dus dat de foto niet van je scherm viel, als hij groter was. Zo staat het me bij, maar dat weet ik niet meer zeker. (Of doet de ipad dat zelf?)
Maar dan kon je wel onbeperkt inzoomen.

*bericht bewerkt door DrPhil op 01 aug 2018 19:06

Ik probeer het nu op mijn iPhone, daar kan ik redelijk inzoomen als foto groot ge-upload is. (Check eerste foto wielrentopic van Gesink in Rabo kleding en foto van meerkoet van shane in dit topic).

Maar dit is eventueel een bug, maar niet de oplossing voor @skifan zijn eisen.

Click. Click. Peace

@Skifan linkt nu plaatjes van Flickr met lage resolutie. Als je via Wintersporters zelf uploadt of zorgt dat je high res links van Flickr deelt, dan is dat probleem waarschijnlijk opgelost.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@drphil Mocht je problemen houden Pm me dan even.

Click. Click. Peace

@shane precies!

Click. Click. Peace

@Shane
Dit is wat ik had gewild (print screen zonder werkbalk)

null

bon ski

@Shane
Dit is wat ik had gewild (print screen zonder werkbalk)

null

skifan op 1 aug 2018 19:45

Ja, zo had ik m inderdaad @Skifan, maar dat is inmiddels aangepast door @Yo-han zoals je hierboven kunt lezen.

I can stick uphill ice, on my saucer...

😔

LA NORMA😍☃️

Pff, net terug van vakantie en meteen zin in de winter. Zie ik het zomer topic over de trois vallees. Klik het met veel enthousiasme aan krijg je dit. Wat een teleurstelling. Voor mij een reden om hier nu veel minder te komen. Erg jammer.

waar kunnen we je wel volgen @skifan?? Jij bent 1 van de redenen dat ik zelfs met 35 graden op dit forum kijk.

Plaats een reactie