Les 3 Vallees vandaag (zomer 2018)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Ow, en het winterstartevenement?

Is er al een datum voor de 3 vallees VTT in 2019?

Ow, en het winterstartevenement?

DrPhil op 10 nov 2018 19:05

Ze gaat dan ook verplaatsen , zou logisch zijn

Ow, en het winterstartevenement?

DrPhil op 10 nov 2018 19:05

Ze gaat dan ook verplaatsen , zou logisch zijn

Pieter230976 op 10 nov 2018 22:46

Dat lijkt me onhaalbaar, met alle accomodaties die al geboekt zijn.

In bijna twee weken tijd kan er nog veel gebeuren 😀…

Anders moeten ze maar al om 10 uur met drinken beginnen in plaats van half één.

Anders moeten ze maar al om 10 uur met drinken beginnen in plaats van half één.

DrPhil op 10 nov 2018 23:22

Dan pas 😛

Komt er ook weer een wintertopic dit jaar of gaan jullie gewoon hier door? Vorig jaar erg genoten van de voorpret en nu weer geboekt, op naar Les Menuires met kerst!

De huidige hoge druk blokkade boven de Alpen zorgt er kennelijk voor dat er de komende week tot 10 dagen geen neerslag valt. Het wordt tijd dat de" Freerider zorgen" weer actueel worden.

Hen48

De huidige hoge druk blokkade boven de Alpen zorgt er kennelijk voor dat er de komende week tot 10 dagen geen neerslag valt. Het wordt tijd dat de" Freerider zorgen" weer actueel worden.

Hulst op 11 nov 2018 12:44

@Freerider kan gaan tennissen in val thorens , ze liggen er perfect bij

Tennissen met een snowboard, pittig.

Hen48

Iemand die naar de opening van les menuires gaat 8 en 9 december, is dat de moeite .skiën tot 22u30

Hebben ze verlichte pistes is les Menuires? Dat wist ik niet. Welke zijn dat?

Hebben ze verlichte pistes is les Menuires? Dat wist ik niet. Welke zijn dat?

DrPhil op 11 nov 2018 19:57

Piste la croisette tot 22u30 ski en

Aha. Kijk aan. Thx.

Zo vroeg in het seizoen druk maken is nog te vroeg zelfs voor mij @Hulst :)
Het is en blijft altijd kantje boord en het moge duidelijk zijn dat de start van het seizoen nog niet optimaal is helaas!
Ik heb echter geen zorgen dit jaar wat ik bijna ga missen gezien het feit dat het steeds dichterbij komt en ik geen sneeuw ga zien helaas maar de spanning richting de bevalling die loopt wel steeds meer op komende vrijdag 37 weken en dan mag het in principe komen dus we gaan het meemaken! :)

*bericht bewerkt door Freerider op 12 nov 2018 08:22

@Freerider. Nog een voordeel. Nu kun je wellicht nog rustig slapen. En…het is maar de vraag of wij wel sneeuw gaan zien. Die mag nu ook wel komen.

Hen48

ik hoop toch dat er nog wat gaat vallen want ik heb een 3 daagse trip naar de winterstarter in valtho gewonnen…via snowtime.
dus ben benieuwd hoe de fransen dit gaan fixen (met sneeuwkanonnen of met de sneeuw van afgelopen zomer)

From a galaxy far far away.............

@lamJago. Hopelijk is het een prijs met sneeuwgarantie en schuift die mee op als de start wordt uitgesteld. Maar, zo’n vaart zal het toch niet lopen, mag ik (jij) hopen.

Hen48

@lamJago. Hopelijk is het een prijs met sneeuwgarantie en schuift die mee op als de start wordt uitgesteld. Maar, zo’n vaart zal het toch niet lopen, mag ik (jij) hopen.

Hulst op 12 nov 2018 10:57

volgens mij geeft val thorens al een sneeuwgarantie…dus ik ga er vanuit dat er sneeuw ligt tzt. Gezellig gaat het sowieso worden.

From a galaxy far far away.............

Helaas: Opening Val Tho uitgesteld: https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/431678/

Click. Click. Peace

zalig die temperaturen volgende week , sneeuwkanonnen ,jullie mogen je bewijzen ,witte pistes

zalig die temperaturen volgende week , sneeuwkanonnen ,jullie mogen je bewijzen ,witte pistes

In Les Menuires laten ze het aardig sneeuwen vanmorgen, op de cam van de croisette is nu wit te zien ;)
https://nl.lesmenuires.com/webcams

*bericht bewerkt door pod.events op 20 nov 2018 07:10

Overschakelen op winter lijkt me zo. Zie bijdrage Freerider.

Hen48

Plaats een reactie