geen kids les geven??

Club med heeft ook zijn eigen leraren. Misschien kan je daar ook informeren

Club Med zit vooral in Frankrijk toch? Daar hebben ze niet zoiets als Anwarter. Dat zijn toch wat hogere diploma eisen.

Bij proseneige hebben ze ook mensen nodig . Ze hebben eigen opleiding , dacht ik . Leuke skischool. Mailen kan zelfs in Nederlands ze starten in de week. van 12.november en dan 16 weken lang . Zie hun fb http://formationski.prosneige.fr/

*bericht bewerkt door miepmiep op 14 okt 2018 12:45

Club Med zit vooral in Frankrijk toch? Daar hebben ze niet zoiets als Anwarter. Dat zijn toch wat hogere diploma eisen.

GiGi op 14 okt 2018 11:45

Klopt en die gebruiken leraren van esf .

Dat kan wel zijn maar ik heb daar (Club Med) vroeger wel erg slecht les gehad.
Kan een moment opname zijn geweest.

null

Was meer met zichzelf bezig.
Zag er ongeveer zo uit.

@hooykaas Jazeker bestaat dat nog steeds. Hotel Stock in Finkenberg heeft er verschillende, hotel Strass in Mayrhofen heeft er een, hotel Tuxerhof doet zelfs een skisafari met eigen skiguide voor hun gasten.

SkileraarJohn op 14 okt 2018 07:59

regelmatig in finkenberg geskied
aangetrouwde familie woonde daar hij is helaas overleden

heb je connecties met die bedrijven??
zelf nooit in een van de bedrijven overnacht maar zijn bekend

Funkeysman

Al eens bedacht om voor een hotel overdag als ski gids te werken en daarna in de keuken? Maar die gaan je vast en zeker ook kinderen geven als de ouders een dagje rust willen.

SkileraarJohn op 10 okt 2018 08:53

kids zijn het probleem niet maar probeerde aan te geven dat (de hele dag) op een vlakke weide kids oprapen niet voor mij is.
kan prima met kids maar dan wel de bergen in

Funkeysman

Wat @Jamie010 zegt.
Een catered chalet organisatie lijkt een goed idee.
Kan je overdag een beetje skiën.
Laat je het lesgeven een jaartje zitten.
Maar dan moet je wel snel solliciteren anders is alles al voorzien.Je bent eigenlijk al te laat.

Hooykaas op 10 okt 2018 11:17

ik heb geen sponsor dus financieel gaat dat hem niet worden

heb niet ff paar duizend euro liggen om op te maken. vandaar ook de combi zodat het haalbaar is

Funkeysman

ik heb geen sponsor dus financieel gaat dat hem niet worden

heb niet ff paar duizend euro liggen om op te maken. vandaar ook de combi zodat het haalbaar is

Funkeysman op 15 okt 2018 01:10

Het is dus eigenlijk onhaalbaar…

Denk dat je gewoon je anwarter moet halen, en dan skischolen moet mailen of bellen of ze je kunnen gebruiken. Als dat zo is, vraag je wat ze willen dat je gaat doen. Als het de baby weide is, dan misschien toch daar beginnen, en volgend jaar een groepje krijgen. Misschien juist contact opnemen met ski scholen waar veel Nederlanders komen.

Of bij Nederlandse organisaties die ski reizen aanbieden, daar als ski begeleider werken. Maar denk dat dat niet veel verdient.

Denk dat je gewoon je anwarter moet halen, en dan skischolen moet mailen of bellen of ze je kunnen gebruiken. Als dat zo is, vraag je wat ze willen dat je gaat doen. Als het de baby weide is, dan misschien toch daar beginnen, en volgend jaar een groepje krijgen. Misschien juist contact opnemen met ski scholen waar veel Nederlanders komen.

Of bij Nederlandse organisaties die ski reizen aanbieden, daar als ski begeleider werken. Maar denk dat dat niet veel verdient.

astrid71 op 15 okt 2018 17:48

Nee die laatste verdien je niet veel . Wel kost en inwoning en een leuke week skien .

http://www.arlbergjobs.at/

Hooykaas op 16 okt 2018 23:19

thanx

Funkeysman

Zou niet naar arlberg gaan als anwarter…weet je zeker dat je niet verder komt dan kinderweide. Check kleinere skischolen. Verbanden hebben vaak vacatures onlinem sbssv wssv tsv of via Snowsportsacademy bijv.

een update is wel op z’n plek

ik heb een baan aangenomen in brixen im thale via de eigenaar van het restaurant contact met een bevriende ski school voor een bijbaantje als Leeraar.
zondag ga ik er even heen voor twee dagen kennis maken kamer bekijken en overleggen hoe of wat met de opleiding anwärter. blijkt vanaf de 16e te kunnen via die school .

dus gelukt zou ik zeggen

op naar de anwb ff vignet halen
thanx voor de (soms) on topic informatie ideeën en commentaren was leerzaam

Funkeysman

Gefeliciteerd! Geniet er van!

Edwin van Riel

Gefeliciteerd & succes!
Hou je ons op de hoogte van hoe het loopt, ik ben namelijk nieuwsgierig. 😉

Bla, bla, bla.

Gefeliciteerd 😃👍
Laat of wat horen halverwege de winter OK

Succes, en je kunt het vignet online bestellen, hoef je de ANWB geen kosten te betalen.

Dienten Die Alte schule

Succes, en je kunt het vignet online bestellen, hoef je de ANWB geen kosten te betalen.

Elly3 op 25 okt 2018 18:46

Klopt, maar moet wel zo veel weken van te voren. Voor mij begin november is een elektronisch vignet niet meer mogelijk. Moet ik toch weer stickeren.

Congrats!

Shit, da’s waar ook, vignet nog scoren van de week. Zijn voor 10 dagen standaard toch, de kleinste?

Edwin van Riel

Ik ging vroeger ook altijd naar de ANWB, maar hoeveel kilometer voor de grens zijn die dingen niet verkrijgbaar joh. Even een snelle plas en tankstop (niet bij de 1 van de laatste mogelijkheden dus) en een vignetje scoren. En inderdaad 10 dagen.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie