BEWintersporte is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
Fischer F19 TI 17/18, webshops

Fischer F19 TI 17/18, webshops

• Koen_VH 6 augustus 2018 · 17:56
    Hey,

Ik heb hier dit jaar vele artikels gelezen over allerlei ski's en niveau van skiërs alsook lichaamslengte, gewicht en stijl en veel skiadvies gezien, vnl. van Gigi.
    Heb uiteindelijk min of meer besloten om de Fischer F19 TI 17/18 1m77 of desnoods 1m82 aan te schaffen. Niveau 6 en pistegedrag (90% on piste, voornamelijk rood en al wat zwart, beginnend carver, veel bij te leren) kwam daarbij wel overeen.
    Ook 1m86 en 95-100 Kg.

Nu had ik die gevonden op sport conrad voor rond de 350 dacht ik, maar na ik terugkwam van vakantie en ze effectief wou kopen waren ze weg 😞.
    Xspo.de ook niet meer. Ze hebben beide nog enkel de nieuwe 18/19 print voor 200€ meer ..

F18 lijkt me wel ok voor mijn niveau maar misschien niet voor mijn lengte en gewicht.

Vinden jullie nog ergens het overjarig model voor een goede prijs ?
    Heb ze voorlopig enkel hier gevonden: https://www.skitreff.de/de/ski-sport/ski/sport-carver/fischer-ski-prog...
    Maar ik weet niet of ik de site helemaal vertrouw, of ze naar België versturen en mijn Duits is niet zo goed dat ik heel goed door het bestelproces geraak..

Ondertussen een mailtje naar sportconrad gestuurd op hoop van zegen voor een setje 17/18 😃.
    BTW 16/17 is ook goed hoor, Print maakt me niet uit (en die was wel cool).

Alle hulp is welkom.
  • DrPhil 6 augustus 2018 · 18:30
    Skitreff.de heeft er nog een heleboel. Niks mis mee. Je kunt ze ook via ebay.de kopen.
    *bericht bewerkt door DrPhil op 6 aug 2018 18:32 (38% bewerkt)
  • GiGi 6 augustus 2018 · 18:36
    Ik zou zoeken via idealo.de
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • japser 6 augustus 2018 · 20:13
    https://www.sportokay.com/be_en/fischer-progressor-f19-ti-rsx-12-power...

De mijne zijn vorige vrijdag toegekomen van deze site. Vergeet de code okay15% niet voor nog 15% korting.

ook krijg je er nog een skipas voor stubai voor een dag bij en een skizak.
  • DrPhil 6 augustus 2018 · 22:00
    Hoe lang is die skipas voor Stubai geldig, staat dat erop? @japser.
    Thx.
  • japser 6 augustus 2018 · 22:17
    Hoe lang is die skipas voor Stubai geldig, staat dat erop? @japser.
    Thx. DrPhil op 6 aug 2018 22:00

31/12/2019
    En zogezegd op naam.
  • DrPhil 6 augustus 2018 · 23:59
    Ok, thx. Ik wil m zelf gebruiken, dus dat is geen probleem.
  • bartvwg 7 augustus 2018 · 08:04
  • Koen_VH 7 augustus 2018 · 08:10
    Bedankt Japser,

Sportokay is exact de site die ik zocht, volgens mij had ik zelfs besloten om daar te kopen en dan helemaal vergeten hou die heette 😃.

Verzending naar BE is dus geen issue. Hou leveren ze trouwens zo'n skipakket ? Wel groot vermoed ik, droppen ze het in een postkantoor als je niet thuis bent overdag?

Idealo.de ook al eens tegen gekomen, daar krijg ik koppijn 😃 , vindt jij die prijzen vaak kloppen gigi ?
    Bedankt voor de snelle reacties iedereen, top hulp.
  • GiGi 7 augustus 2018 · 10:01
    Idealo.de ook al eens tegen gekomen, daar krijg ik koppijn 😃 , vindt jij die prijzen vaak kloppen gigi ?
    Bedankt voor de snelle reacties iedereen, top hulp.
    Koen_VH op 7 aug 2018 08:10

Hoe bedoel je 'kloppen? Ik heb al vaak via die site prima deals gevonden en die dan besteld. Altijd zonder probleem en tegen de genoemde prijs geleverd. Enige issue kan zijn dat de winkel in kwestie niet naar Nederland wil verzenden. Dan moet je een andere optie kiezen of het vlak over de grens laten bezorgen (mijn moeder woont vlak bij de Duitse grens).
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • Gaston 7 augustus 2018 · 10:37
    http://www.sport-robl.at/de/demo1/ski-sets/fischer/fischer-progressor-...
    Hier voor €314 het 16-17 model.

Hier heb ik vorig jaar nog besteld, en prima geleverd.

Zoals je ziet, genoeg mogelijkheden overal😁

*bericht bewerkt door Gaston op 7 aug 2018 10:40 (1% bewerkt)
    Tijd voor een uitpakparty?!
  • japser 7 augustus 2018 · 21:15
    Levering is gebeurd via post.at -> vliegtuig Wenen-Brussel ->Bpost -> dynalogic
    *bericht bewerkt door japser op 7 aug 2018 21:18 (39% bewerkt)

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.