Fischer F19 TI 17/18, webshops

https://www.sport-robl.at/de/ski-sets/fischer/fischer-progre…

ik heb m 2 weken geleden voor 400 besteld. maar ik heb er wel vandaag lekker op geskiet :)

Haha ja lastige keuzes. Wellicht komt er nog een leuke aanbieding voorbij

Cobazn op 3 feb 2019 18:00

Hij kost nu € 326. Wil je hem gratis?

DrPhil op 3 feb 2019 19:13

Waar heb jij deze gezien? Ik zie alleen het oude zwarte model met de slechtere bindingen voor deze prijs.
Alvast bedankt!

Cobazn op 3 feb 2019 20:49

met de code wm14. Die je nota bene zelf in je schermprint hebt ingevuld.

In de specs staat trouwens wel RSX12 binding, maar dat klopt niet met het plaatje. De RSX12 is een zwart/groene binding.

null

...ski-addict...

326 is inderdaad voor de zware ouder model met slechtere bindingen zoals jezelf aangeeft.

Daarom geef ik aan lastige keuzes, wil
Ik dan liever meer geld bij leggen voor het nieuwe mode met de rsx 12 bindingen of ga ik voor het oude model.

Weet iemand of er, behalve de maximale waarde van de DIN, nog meer verschillen zijn tussen de twee type bindingen (rsx 12 en rs 11)?

Rsx 12 heeft Gripwalk. Voor de rest weet ik het niet.

De RS11 is trouwens een prima binding, zit ook op mijn F18.

Ik heb ze vorige week op Sport Robl besteld. De 2018/2019 kwam op 369€ incl. verzending naar België
Model 2019 staat ook nog op de site:
https://www.sport-robl.at/de/ski-sets/fischer/fischer-progre…
https://www.sport-robl.at/de/demo1/ski-sets/fischer/fischer-…

Niet normaal hoe die prijzen zakken joh! Heb begin november €299 ex versand betaald bij Robl voor de 16/17 F19 Ti met RSX12 binding en dat was toen al een koopje. De nieuwste voor €344 is echt cheap.

Maakt me niet veel uit, al vind ik de laatste print wel de mooiste.

*bericht bewerkt door Gaston op 04 feb 2019 17:28

Tijd voor een uitpakparty?!

Bedankt voor jullie reacties en tips.
Kunnen jullie mij nog vertellen of er verschil zit in de modellen 16/17. 17/18. 18/19.
Ik heb een set 16/17 op het oog waar maximaal een week mee geskied is op het oog maar heb geen idee van de verschillen/ kwaliteit tussen de modellen.

Wat is een schappelijke prijs voor het 16/17 model 2e hands.

Bedankt voor jullie hulp

Zijn allemaal hetzelfde, even afgezien van de bindingen

Buiten de print op de toplaag en eventueel de binding zijn ze inderdaad gelijk.

Hier zitten de rsx 12 bindingen op.

Dit zijn dus exact dezefde als de 18/19 versie? alleen een andere print.
Waar moet ik nog op letten bij ski’s die 3 jaar oud zijn?

De rsx 12 zijn nu Gripwalk compatible. Ik weet niet of de oude dat ook waren. Voor de rest idd alleen andere print.

Het aantal skiweken is eigenlijk belangrijker. Of het geen ex-rentals zijn (maar dat zal vermoedelijk niet). Belag, dikte van de kanten. Bindingen of er geen roest op zit. Dat soort dingen.

Oke bedankt voor je reactie.

De koper heeft ze destijds zelf nieuw gekocht en het zijn dus geen ex rental.
Kwa belag en dikte van kanten kan ik ,ook al zie ik het, niet beoordelen.
Zou mijn god niet weten wat normaal en goed is .

Hij geeft aan dat ze amper gebruikt zijn en max 6 dagen. Maar goed dat blijft een risico met 2e hands kopen.

Denk dat ik de gok maar neem.
Nogmaals bedankt!

Bij ski’s van drie jaar loop je weinig risico. Een ski kan iets van 40 keer worden geslepen, dacht ik. Geen roest en vocht is dan het belangrijkste. Waarbij een beetje roest op de kanten normaal is.

Hij moet natuurlijk ook nog goed bol staan. Niet dat ze 3 jaar in elkaar gehaakt hebben gestaan. Dan zou de spanning deels weg kunnen zijn.

Plaats een reactie