ik heb een reis van men leven gehad. afscheid nemen van de groep wend nooit

Dit onderwerp gaat over de bestemming See

ik ben met een groep hier komen skiën met 2 move. 2 move is een groep met een beperking. Wij hebben in hotel ad laca 3 sterren geslapen. wij hebben enorm veel vriendschap op gebouwd. Enorm de slappe lach gehad. Feuerwehr See is een goed uitgerust korps met 3 voertuigen. Wij hebben enorm lekker gegeten. Ik kon de hotel gasten personeel enorm hard verassen met Accordeon. Niemand wist met hun geluk gene blijf. ook in ischgl ben ik naar de schatzibar geweest. De begeleiding die hebben me zo’n mooie reis gegeven. En op het einde stond ik en de begeleiding in bittere tranen van het optreden. Als je echt van reizen houdt en zeker op deze manier. Ben ik gelukkig en Fier. En nieuwe organisatie 2 move voor volwassene autisme!!! Die vind men in beerzel bij heist op den Berg. lieve Groetjes Bart korthoudt

*bericht bewerkt door Pompidou op 12 aug 2018 10:27

Fijn dat je zo’n leuke reis hebt gehad Bart. Op naar de volgende!

Super om dit te promoten.👍🤙

Beperkte is ruim begrip, nieuwsgierig op welke manier beperkt, en hoe dit aanpassingen vereist t.o.v. standaard ski reizen

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

bedankt!!! :D

Lekker genieten, Bart! Volgend jaar gewoon weer :)

Hee Bart! Leuk dat je dit met ons deelt, en dat je zo genoten hebt!

Groetjes!

Tijd voor een uitpakparty?!

Goed om te lezen dat je zo hebt genoten op naar de volgende reis 👍

When life gets too complicated.... SKI

Erg fijn om zo’n leuk bericht te lezen tussen al die andere kommer en kwel op radio en tv
Begin al maar te dromen van je volgende ski-trip Bart :)

Born to run. B.S.

heel fijn om jullie reacties met plezier te lezen!!! :D

Plaats een reactie