Sankt Anton les en accommodatie kinderen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ski Arlberg

Komend voorjaar willen we naar Sankt Anton met onze kids van 7&10 ze hebben 2 keer een week geskied nu 2 jaar geleden. Kunnen we beter bij de nasserein bahn zitten ivm drukte in de ochtend? En waar is de verzamelplaats voor de kinderlessen?
Alle tips qua acc zijn welkom. Voorkeur voor een app app/hotel

Zowel bij Galzig als bij Nasserein zijn verzamelplaatsen voor kinderlessen. Allemaal erg goed geregeld, en makkelijk aangezien je niet eerst een gondel in hoeft. Wel prijzig…

Accomodatie: hangt ervan wat je budget is en welke datum. In het dorp zelf zijn vooral hele luxe maar prijzige opties. Iets verder bij de dorpsstraat vandaan zijn nog redelijk voordelige opties te vinden, net als richting St Jakob. Makkelijkst is zoeken via vvv of booking.

Dankjewel! Ik heb nu alpenleben, een appartement met 2 slaapkamers en keuken voor €2300 direct aan de nassereinbahn. 16-23 feb. Ik hoef niet bij Mosserwirth enzo maar ook niet in een afgelegen deel. Niet teveel gedoe in de ochtend is een pre

*bericht bewerkt door ratjada op 12 aug 2018 10:39

En ik hoop dat we zelf een leuk tochtje kunnen skieen voor we ze weer moeten ophalen. Ik denk dat het in de eerste instantie ook tijdens lunch zal zijn aangezien ze apart in een groepje zitten

Jullie zijn zelf goede skiërs hoop ik?
St.Anton is niets voor liefhebbers van blauw en lichtrood!

Wij skieen inderdaad al sinds onze kinderjaren. Wij zijn niet van de lange brede pistes maar ook niet van de zwarte… zo nu en dan een bospad is fijn. De mooserwirt tijd is een gepasseerd station (voor nu ;-))

*bericht bewerkt door ratjada op 12 aug 2018 11:03

Ok. Zolang jullie ook op buckels voorbereid zijn! Die ontstaan in St.Anton op verschillende plekken in de loop van de dag.

Dank voor de reactie! Raadt u met kinderen een acc naast Nasserein of Galzig aan? Ik hen nu een acc op beide plekken gelijke prijs alleen heeft die bij Nasserein iets meer comfort zodat we een eigen maaltijd kunnen prepareren

Dank voor de reactie! Raadt u met kinderen een acc naast Nasserein of Galzig aan? Ik hen nu een acc op beide plekken gelijke prijs alleen heeft die bij Nasserein iets meer comfort zodat we een eigen maaltijd kunnen prepareren

ratjada op 12 aug 2018 14:21

Nasserein, als je graag met ramen open slaapt. Bij Galzig blijft het lang onrustig.

Sankt Anton is vooral bekent/prachtig voor off-piste skiën.
Boek eens een beginnersles off-piste skiën.Er gaat een wereld voor je open.

Nasserein is prima vooral met kinderen.

Plaats een reactie