Bizztravel incl bus of interbus?

Hoi allen,

Wij staan op het punt wintersport te boeken naar Italie. Vorig jaar zijn we met Interbus gegaan en dat beviel uitstekend (best wel luxe bussen…) Nu vragen we ons af of de bussen van Bizztravel ook de moeite waard zijn. Weet iemand van welke busmaatschappij Bizztravel gebruik maakt?

Alvast bedankt

Ik heb die Bizztravel/Sunweb bussen van binnen gezien (ben erin geweest, maar heb er niet in gereisd) en die lijken mij van hetzelfde kaliber als de wagens die Interbus gebruikt.

Bizztravel rijdt met het zelfde soort touringcars als Interbus. Bizztravel is altijd Royal Class, Interbus heeft wel de optie om tegen bijbetaling First Class te boeken. Dus kijk even goed wat je vorig jaar nu precies geboekt had.

mijn ervaring is dat vaak organisaties gecombineerd worden. vorig jaar hadden wij een combi van husk en sunweb in de bus. en jaren daarvoor was het een mengelmoes. Verder zijn het prima bussen. de 1 iets luxer dan de ander. vorig jaar hadden we op de heen weg usb aansluitingen in de bus en op de terug weg niet. maar slechte bus heb ik nooit meegemaakt , wel slechte chagrijnige buschauffeurs , maar gelukkig is dat niet eens op 1 hand te tellen :) ( en ik ga al heel wat jaartjes met de bus , sinds mijn kindertijd).
de busmaatschappijen zijn heel erg verschillend waar ze gebruik van maken. kan muijs reizen zijn maar ook andere…
wij rijden tot voorheen met sunweb en dat is prima service. Je krijgt optijd een bericht als de bus vertraging heeft en lossen het goed op.

dit jaar gaan we met snowtime in mei dus ben benieuwd hoe dat is.

*bericht bewerkt door miepmiep op 21 aug 2018 11:27

Plaats een reactie