Lessen snowboarden in België

Eind maart gaan we een week op skivakantie naar Kronplatz. Mijn man en ik gaan in de voormiddag op de pistes. 4 jaar geleden heb ik voor de eerste en enige keer gesnowboard in hetzelfde skigebied, dit ging op zich niet slecht maar gezien het nu alweer een hele tijd geleden is zou ik dit graag nog eens opfrissen. Heeft er iemand tips om vooraf les te volgen in België (of eventueel net over de grens in Nederland)? Groepslessen of individuele lessen? Zijn er bepaalde lesgevers die aan te raden zijn? Ga er maar van uit dat ik nog een newbie ben en alles opnieuw moet leren :-).
Alvast bedankt voor enige tips.

@Chewie84 : dat hangt er een beetje vanaf van waar je juist bent in België. Mijn dochters hebben hun eerste skilessen in Ice Mountain in Komen gekregen. Ik oefen daar ook altijd even voor de winter om het gevoel terug te krijgen.
Mooi - redelijk lange - piste met een tweede “baby” piste langs. Hun snowpark is ook wel leuk denk ik ( ikzelf ben skiër ).
Als het een opfrissingscursus is, zou ik eerder individuele lessen volgen. Veel succes!

@Chewie84 : dat hangt er een beetje vanaf van waar je juist bent in België. Mijn dochters hebben hun eerste skilessen in Ice Mountain in Komen gekregen. Ik oefen daar ook altijd even voor de winter om het gevoel terug te krijgen.
Mooi - redelijk lange - piste met een tweede “baby” piste langs. Hun snowpark is ook wel leuk denk ik ( ikzelf ben skiër ).
Als het een opfrissingscursus is, zou ik eerder individuele lessen volgen. Veel succes!

VDG_1979 op 27 aug 2018 16:25

Wij wonen in Vlaams-Brabant maar wij kunnen gerust een eindje rijden hiervoor. Ik dacht ook aan individuele lessen enkele maanden voor vertrek.

Plaats een reactie