Groepslessen eind april

Hallo,

Wij zijn aan het kijken om de eerste week van de meivakantie(week van 20 april) op wintersport te gaan.
Weet iemand welke gebieden nog groepslessen voor kinderen bieden?

Ik heb de skischool van Ischgl gemaild, die zeggen zeker tot 2e paasdag les te geven en daarna afhankelijk van hoeveel kinderen er zijn.

Iemand een idee voor een ander gebied?

Alvast bedankt

Family Jam in Tignes

Family Jam ziet er goed uit, maar is een week later net als de Dutch week in Val Thorens.

Ik heb de skiklassen in Val Tho in die week gewoon les zien geven, zij het niet meer op alle verzamellocaties maar iets meer gecentraliseerd.

Ik denk dat gebieden waar die week niet het einde van het seizoen betekent nog best wat klasjes hebben rondskiën. Denk aan de hoge Franse gebieden inderdaad, maar ook Oostenrijkse gebieden die een gletsjer hebben. Sölden bijvoorbeeld.

Als ik me niet vergis zijn na 20 april toch alleen nog de Oostenrijkse gletscherskigebieden en Ischgl open (Obertauern tel ik met zijn 3 liftjes niet mee)? De gletschers van Sölden zijn natuurlijk oké, evenals de andere Oostenrijkse gletschers, maar het aanbod in Tignes, Val Tho en Ischgl lijkt me beter.

*bericht bewerkt door Bennie op 31 aug 2018 13:45

Volgens mij blijven veel hoger gelegen gebieden open t/m 2e paasdag(22 April).

Het liefst gaan we naar Oostenrijk, maar als de kans op groepslessen in Frankrijk groter is is dat ook een optie.

In Frankrijk tot aan de laatste dag dat gebied open is . Valto tot. 3 mei zijn . Voordat je gaat boeken de skischool mailen .
Kijk waar je heen wil en ga dan op de site van skischolen . Is nog die week paasvakantie ?
Wist niet dat dan ook de mei vakantie begon . Wij hebben week later .

Bedankt voor jullie tips!

We wachten ook zeker tot maart met boeken, zo moeilijk zal het niet zijn iets te vinden.
Ik ga nog een paar skischolen mailen.

Bij ons begint de meivakantie met Pasen en dan de week erna.

Plaats een reactie