Wintersport reis

Waarschijnlijk moeten ik de wintersport die ik elk jaar super gezellig is met mijn vaste groep helaas een jaartje uitstellen. Weet niet of een jaartje overslaan mij lukt. Ondanks dat ik dan weer dagen meer heb voor andere dingen wil ik het eigenlijk niet missen. (Ook is een single wintersport reis waar ik al naar gekeken erg prijzig)

Dus bij deze de oproep zijn er nog gezellige mensen die zin hebben in een wintersport vakantie zou leuk zijn als we een groepje kunnen vormen voor een gezellige week in de sneeuw.

Gebied maakt me niet zo veel uit, liefst wel lekker groot, ben niet van de apres ski. Denk aan januari als datum en leeftijd rond 28-48 ben zelf 41. Ook vindt ik chalet of appartement incl halfpension wel erg relaxt, lekker en makkelijk.

Hoor graag of er interesse is en we misschien een leuke groep kunnen vormen zodat ik de wintersport ook deze keer niet hoef te missen. Groetjes Ralph.

*bericht bewerkt door Ralphm08 op 03 sep 2018 17:27

wij zijn reeds met 9 mensen, maar er is steeds plaats voor meer, wij gaan op 15 december all inclusive naar les menuiers, 2 personen op 1 kamer , met slaapbus 550 euro

Hey ralph
Er is een oproepje van gigi . 2 t/m 9 feb. Je kan aansluiten als je wilt . Gezellig .
Val Thorens.
Gr sylvia

*bericht bewerkt door miepmiep op 25 sep 2018 13:31

Hey ralph
Er is een oproepje van gigi . 2 t/m 9 feb. Je kan aansluiten als je wilt . Gezellig .
Val Thorens.
Gr sylvia

miepmiep op 25 sep 2018 13:28

Dat hadden we al onderzocht, maar die datum kwam niet uit meen ik mij te herinneren.

Hey ralph

Er is een oproepje van gigi . 2 t/m 9 feb. Je kan aansluiten als je wilt . Gezellig .
Val Thorens.
Gr sylvia

miepmiep op 25 sep 2018 13:28

Dat hadden we al onderzocht, maar die datum kwam niet uit meen ik mij te herinneren.

GiGi op 25 sep 2018 13:33

O jammer …

Ja die datum komt niet uit. Ga nu waarschijnlijk heel iets anders doen en een groeps winter reis naar Noorwegen doen. 21/1 Naast skiën ga ik dan ook sneeuwschoenwandelen een huskeytocht maken, ijsvissen en andere winter activiteiten.

Ga gerust mee, voor meer info stuur me pb.

*bericht bewerkt door Ralphm08 op 25 sep 2018 17:37

Plaats een reactie