skiën winter 2018-2019

Hey!
Het is wellicht nog wat vroeg (nog zomer) om dit te vragen…
Ik zoek een leuke bende 30ers-40ers om een week te gaan skiën komende winter. Zelf ben ik fan van skiën in Oostenrijki
gegadigden?

vele groetjes!

Hallo, wat een leuk initiatief.
Ik ben 37 en heb zelf ook een voorkeur voor oostenrijk maar dat is voor mij niet het belangrijkste.
Ik ben zelf ook een skieer en voor mij is sneeuw en gezelligheid belangrijker 😀

Misschien is het een leuk idee om eerst gezamelijk ergens indoor te gaan skiën als de groep compleet is?

*bericht bewerkt door Robbert_zegt op 16 sep 2018 11:58

Hoi, wij zijn een groep wintersporters die deze week nog 2, 3 of 4 man zoekt om mee te gaan naar Saalbach.
We huren een chalet en er is nog plaats, we zijn reeds met 15 man. We zijn tussen de 32 jaar en 38 jaar oud.
Prijs voor logies is 600 euro, komt nog skipas en eten bij.
Voor meer info, reageer aub

Groetjes

Hoi, wij zijn een groep wintersporters die deze week nog 2, 3 of 4 man zoekt om mee te gaan naar Saalbach.
We huren een chalet en er is nog plaats, we zijn reeds met 15 man. We zijn tussen de 32 jaar en 38 jaar oud.
Prijs voor logies is 600 euro, komt nog skipas en eten bij.
Voor meer info, reageer aub

Hoi, over welke week gaat het? Groeten!

Groetjes

eusebio op 16 sep 2018 19:29

2tem 9 februari!

ik wil eventueel wel mee… Wanneer moet je dit ten laatste weten?

Liefst zo rap mogelijk, chalet moet in december volledig betaald worden… kan je iets meer over jezelf vertellen aub. Grts

wat wil je graag weten?
36 jaar, ik ski sinds mijn 24, soms meerdere keren per jaar
ik heb 1,5 jaar geleden een ski ongeval gehad en mijn kruisbanden en ligamenten door gedaan links. Ik heb sindsdien niet meer op de latten gestaan.
Ik deed zonder probleem de zwarte pistes in Saalbach Hinterglemm. Ik heb wel geen flauw idee of ik nog even veel durf of laat staan kan sinds mijn ongeval. De wil en de goesting is er in ieder geval.
Best sportief… als ik niet aan het lopen ben onder het jaar, dan fiets ik of doe ik aan gevechtsport.
Ik ben een vrouw en mijn naam is Mélanie.

kennen jullie elkaar allemaal?
groetjes!

@ robert…
indoor is zeker een leuke optie op voorhand!!

Hoi Melanie,

Misschien niet onbelangrijk maar we zijn allemaal jongens. We kennen elkaar allemaal sinds vorig jaar, de ene al wat beter dan de andere…

:-) dat is inderdaad al belangrijk…
dat zal de vibe al wat breken niet?

Jammer maar helaas

:-) dat is inderdaad al belangrijk…
dat zal de vibe al wat breken niet?

Einalem op 17 sep 2018 14:45

Misschien is het dan leuk om een nieuwe groep te beginnen met mensen die elkaar niet kennen? En dan eerst dus wat in Nederland doen

Volg…

Hi melanie,
als je een nog een leuke club zoekt om te gaan skieen… wij gaan in de week van 27 jan tot en met 1 feb met een groep (gemengd gezelschap :)) naar oostenrijk zillertal.
kosten € 599 voor hotel hp en bus reis. als je meer info wilt bel met carla 06-53358819.
groetjes, Angelique

Hallo Angelique, hoeveel mensen zoeken jullie evt. nog?

we hebben een bus geboekt voor max 40 mensen en er is nog genoeg plek :)!

Ow kijk aan, heb je iets meer info of een linkje of iets?

Plaats een reactie