skimaat gezocht tussen 50 en 80 jaar

zoek een eensgezinde skifanaat die nog niet moe is, ik heb zelf 40 jaar ski-snowboardles gegeven;
wil kamer delen liefst oostenrijk, vervoer samen te bespreken,auto, of busreis, maakt allemaal niet uit (ben geen homo)

[…] (ben geen homo)

Rolando-44 op 9 sep 2018 10:24

???

Geduld is een schone zaak; het is pas september en veel mensen zijn nog niet met wintersport bezig, laat staan dat ze op dit forum rondhangen.

Mr. Slow

Wij zijn voor december al met 7 geboekte vrienden.voor deze reis is alles nu reeds volzet.dus hou uw negatieve kommentaar voor jezelf

Volgens mij is het geen negatief commentaar, @Rolando-44. Slechts een algemene opmerking om niet per se al te veel reacties te verwachten in september. En die verwijzing naar een tekst van jouzelf… die bijzin die je zelf tussen haakjes hebt gezet, daar snap ik zelf ook het nut niet van.

Dus je kan hier wel heel lomp lopen doen, maar een vraagteken (duidend op een vraag over relevantie) en een goedbedoelde opmerking lijkt me daar geen aanleiding voor.

Well, that escalated quickly…

Volgens mij wordt hier alleen vriendelijk geholpen. Graag alleen on-topic reageren @rolando-44

Click. Click. Peace

omdat ik de kamer wil delen, maar meestal 2 persoonsbedden en dan denk ik niet dat het relevant is als hetero. om alle misverstanden te vermijden, ik heb niets tegen holebis;

ik hoop dat hiermee al dat gekommentaar gedaan is

Gezien de gezelligheid, misschien een slotje op deze en een nieuwe poging wagen zonder ruzie (en onnodige toevoegingen in vragen)?

@Bart14 als @Rolando-44 dat wil, is geen enkel probleem, moet hij even een PM naar mij sturen.

Click. Click. Peace

Ok geen probleem.is al vergeten

Plaats een reactie