beste skischool

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

wat is de beste skischool voor kinderen in flachau,wij gaan er
voor het eerst heen,maar wil wel de leukste skischool voor de kids.
wie kan mij adviseren???

snow live skischool is erg leuk met kinderen.
zitten onder hofstadl restaurant cafe

Skischool Sport am Jet is een erg leuke skischool voor kinderen. Ze hebben een grote kinderweide op een centraal gelegen plek. Bovendien is het meerendeel van de leraren Nederlands.

Skischule Snowlife! Daar moet je heen! 95 procent Nederlandse Skileraren… waaronder ikzelf! Hopelijk tot snel…

groetjes, Marieke

Je moet in ieder geval niet bij skischool fischis zijn. Lopen ongediplomeerde skileraren rond en het is een zooitje daar.
http://www.fischis-skischule.at/index-nl.html

Onze kids vonden het vorig jaar geweldig met Marieke (Snowlife). We gaan vrijdag weer heen.

Groeten uit Groningen

De allerleukste skischool is Erste Flachauer Schischule.
Leuke skileraren- en leraressen. De baas van de skischool spreekt zelfs een beetje nederlands. Zeker een aanrader.

Heeft iemand ervaring met Skischule & Kinderskischule in Flachau Fischis Qualitätsskischule direkt am Star Jet 1" voor een kind van 7 jaar.??

Heeft iemand ervaring met Qualitätsskischule direkt am Star Jet 1"?

Onze kinderen hebben beiden les gehad bij Fischis en het was daar geen zooitje.

Ik vond het prima geregeld. Onze zoon skiede voor de 2x en als je hem nu ziet skien dan denk je dat hij al heel wat jaartjes skiet. Hij kreeg les van Royce in de hoogste groep. Hij kan nu echt alle pistes aan met gemak.

Onze dochter van 8 skiede voor het eerst. De laatste dag ben ik met haar van de Herman Meijer afgegaan en ze is niet gevallen. Ze ging perfect naar beneden. De kenners weten dat dit een pittige afdaling is. Ik zag terwijl zij naar beneden ging links en rechts mensen onderuit gaan. Ze heeft les gehad van Marieke.

Ik vind het een prima skischool. Ik kan het iedereen aanraden.

Mijn zoon wilde na skiles in Avoriaz vorig jaar helemaal niet meer op skiles. Hij zat nu halve dagen op les en na 2 dagen moest hij bekennen dat hij best hele dagen les had willen hebben. Hij wil volgend jaar weer naar Flachau en weer les van Royce krijgen. Avoriaz is leuker qua skien, maar voor de skiles wil hij weer naar Royce in Flachau.

ehhh Hermann Maier…

Onze kids waren bij Sport am Jet afgelopen week. De locatie is super, alleen hebben we speciaal naar een NL leraar gevraagd, dat zou inderdaad lukken zeiden ze. Helaas bleek het niet het geval toen we boven klaar stonden voor de les. Onze dochter moest steeds alles vertalen voor de rest vd groep, dus vroegen we voor de volgende dag wel een Nl leraar. Dat zou goedkomen werd ons beloofd…het was even overmacht…helaas volgende dag andere leraar, maar weer geen Nederlands sprekende ! Op zich is het dus een prima skischool, maar ze komen niet hun beloftes na !

Fijn om ook van andere te horen dat snowlife goed staat aangeschreven. Wij hebben nl daar onze kinderen opgegeven.

Marieke kunnen we jou al reserveren :-)

Fischis is echt geen zooitje. Stuk voor stuk hele vriendelijke en goede leraren.
Kleinschalig en zeer gemoedelijke skischool.

Hallo weet er iemand of je en aparte skipas moet hebben als je een kinderskikursus volgt bij dat zootje ongeregeld (fischis)

Bijna mijn kinderen niet naar Fischis gedaan vanwege de reacties hier.

Gelukkig besloten om dit vanwege de wedstrijden die zij op donderdag organiseren wel te doen.(dit zodat we vrijdag’s nog een gezamelijke skidag hadden.)On-line geboekt. Netjes een bevestiging. Betaald en me op zaterdag gemeld waar alles klaar lag. Leuke skischool met afgezette kindergarten dicht bij de lift. Leuke enthousiaste jonge groep leraren en alles prima geregeld. Wat mij betreft een aanrader. Ze zijn erg leuk met de kinderen met leuke “extra” activiteiten: springwedstrijdje, wensbalonnen oplaten Jorg Inge en Nicole bedankt. (allen nederlands)

Kinderen tot 6 jaar zijn in principe gratis, echter zijn ze op skiles dan kost een skipas 3,50 per dag. (ze mogen dan ook "voorkruipen") de pas is verder gewoon te gebruiken)

Hallo Hans,

Goed om te horen en bedankt voor je reactie. Onze kinderen gaan volgende week ook naar Fischich. Wij hebben ook al geboekt en ze reageren erg snel en professioneel.

overigens lees ik ook maar 1 negatieve ervaring (waardoor ik zelf ook begon te twijfelen) en redelijk vaag waar het op gebaseerd is.

Wanneer we terugkomen zal ik uiteraard ook mijn mening geven, hopelijk is deze net zo positief.

Mijn dochter is verleden week naar skischool Fischis geweest en we vonden het super!!!

Heel leuke begeleiders,ze spreken ook Nederlands en er zijn veel leuke activiteiten met de kids!

Onze dochter en alle andere kinderen kregen een medaille en daar was ze superfier op natuurlijk!!

Zeker een aanrader,alles was tiptop in orde!!!

In Flachau kan je het beste de erste schischule hebben. Bij deze skischool zitten goede gediplomeerde skileraren. Ook hangen deze skileren niet de hele avond in de apres ski bij de hofstadl of dampfkessel. Dus iedere dag weer een fitte en gemotiveerde skileraar.

deze week eerst redelijk misgelopen op de fischis , er werd beloofd skilessen te krijgen aan ons vriendin haar dochter en bleek dat er geen plaats voorzien was ( op zaterdag wel goed onthaal ), maar zondag bleek dat ze plots een skipas nodig had terwijl er ons via mail hadden gezegd dat dit niet nodig was , dan maar privélessen ,(6u ) dus dat was super opgelost ,woensdag donderdag en vrijdag kon zij mee met de gevorderden (wijzelf dus ) naar het hoogste punt , wel vanaf 8u 30 toen alles nog goed lag , dus dikke meevaller voor Mrie die nu een goede beginner is en volgend jaar met de beginners meekan ,

Snowlife!! Super aardige leraren en leraressen. Ze doen erg hun best om het de kinderen naar hun zin te maken!

Fun&Pro! Fischis is een bende.

Hebben jullie ook nog tips voor een ski school in Flachauwinkl? Wij gaan er met 2kinderen tussen de 3 en 6 jaar oud naar toe. Het liefst Nederlands sprekend.

Fun&Pro! Fischis is een bende.

Gast824 op 27 okt. 2012 15:53

zou u dit kunne begronden?

Je moet in ieder geval niet bij skischool fischis zijn. Lopen ongediplomeerde skileraren rond en het is een zooitje daar.
http://www.fischis-skischule.at/index-nl.html

Rob op 5 jan. 2011 16:03

ongediplomeerd?
betekend dit dat zij geheel geen opleiding hebben?

Fischis Qualitätsskischule is mijns inziens een hele goede skischool. ik heb zelf een paar weken deel uit mogen maken van dit super gezellige team en durf met 100% zekerheid te zeggen dat er bij Fischis ALLEEN GECERTIFICEERDE leraren werken (dus MET opleiding) en dat zij er alles aan doen om het u en uw kinderen naar de zin te maken. sterker nog: de leiding geeft zelfs de opleiding tot skileraar (anwärter / Landes).

ik heb in het verleden ook voor andere skischolen gewerkt maar daar was het echt niet zo netjes, open en goed geregeld als bij Fischis.

ik zou zeggen; neem een kijkje op de website: http://www.fischis-skischule.at/index-nl.html

Ik heb zelf bij skischool fischis in flachau een paar keer priveles gehad van de eigenaar christoph. Dat is mij goed bevallen. Christoph is een professionele leraar. Ik kom daar elk jaar en zie en hoor dat kinderen het volgende jaar terug komen om dan weer met hun "eigen" skileraar te kunnen skieen. Volgens mij is het een goede skischool die veel doet om het kinderen naar de zin te maken. De leraren die ik ken hebben in ieder geval allemaal een diploma en hebben ook bij andere skischolen les gegeven. Voor volwassenen is het dus ook een goede skischool. Veel plezier. Volgende week ga ik weer. groeten peter

Ik zou voor Fischis gaan, wij hebben hier vorig jaar zelf prive lessen gehad en onze kinderen zaten allebei in een groepje. We hebben alle 4 een hele leuke week gehad… een voordeel is ook dat alle groepen op dezelfde plek stoppen, 2 jaar geleden zaten we bij snowlife en toen stopte onze zoon boven terwijl onze dochter om dezelfde tijd beneden stopte, dit was heel onhandig en vooral ongezellig, dit kan bij fischis nooit gebeuren, dus dit jaar weer!

Groetjes Elzemieke

Ik kom met alle kaartjes op internet nog er nog niet helemaal goed achter hoe de verbindingen liggen. Wij hebben voor februari een chalet geboekt van Almdorf. Weet iemand wat vanuit daar de best bereikbare skischool is met kleine kindjes? de chalets liggen aan de piste. Degene van Almdorf zelf zei Hemann Maier maar dat lijkt op de kaart gezien niet logisch. Als iemand het weet hoor ik het graag.
Groetjes Paula

Ik kom met alle kaartjes op internet nog er nog niet helemaal goed achter hoe de verbindingen liggen. Wij hebben voor februari een chalet geboekt van Almdorf. Weet iemand wat vanuit daar de best bereikbare skischool is met kleine kindjes? de chalets liggen aan de piste. Degene van Almdorf zelf zei Hermann Maier maar dat lijkt op de kaart gezien niet logisch. Als iemand het weet hoor ik het graag.
Groetjes Paula

Naar mijn idee ligt het bij de Achter Jet. Even googlen welke skischool er het meest vlakbij zit. Volgens mij is dat namelijk niet Herman Maier…

Plaats een reactie