BEWintersport is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
Ski les Inneralpbach (Nederlandstalig)

Ski les Inneralpbach (Nederlandstalig)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Inneralpbach

• WvdH 15-09-18 18:47
    WvdH 15 september 2018 · 18:47
    Wij gaan in de tweede week van de kerstvakantie naar Inneralpbach.
    Graag zou ik voor onze 2 kids (6 en 7 jaar) ski les regelen met Nederlands-talige skileraren.
    Zover ik kan beoordelen zijn er 2 skischolen in het dorp.
    Wie heeft hier ervaring mee?

Ik lees in het forum veel over ski les in auffach, maar helaas niet in Inneralpbach.

Bedankt alvast!
  • Roko 15-09-18 19:19
    Roko 15 september 2018 · 19:19
    Weet je al of er komend seizoen NL skileraren zijn? Zo ja, ieder seizoen zijn er weer wat nieuwe gezichten, zeker voor het les geven door Nederlandse leraren aan de jongere kinderen, je moet het dus een beetje treffen. Of ging het je puur om de ervaring met de school?

In ieder geval een heel leuk gebied uitgekozen!
    Uitrusten doe je maar in de lift.
  • WvdH 15-09-18 19:28
    WvdH 15 september 2018 · 19:28
    Ik weet nog niet of er NL skileraren zijn?
    Graag zou ik ook willen weten wat de ervaring is met de verschillende skischolen.

Wat raad je aan?
  • SkileraarJohn 16-09-18 08:58
    SkileraarJohn 16 september 2018 · 08:58
    Ik heb daar 1 seizoen gewerkt, voor hotel Galtenberg wat een chaos was dat. Je kan advies vragen wat je wil maar het valt of staat met de leraar die je krijgt. Een goede skischool kan een mindere leraar hebben en andersom.
    Skiën. What else.
  • Hendrik1987 16-09-18 21:06
    Hendrik1987 16 september 2018 · 21:06
    ik heb bij skischool alpbach les gegeven.
    gewoon nedelandse leraren te krijgen! elk seizoen weer 😃
  • WvdH 6-05-19 21:10
    WvdH 6 mei 2019 · 21:10
    Ik wilde nog even laten weten dat wij gekozen hebben voor skischool Alpbach-Inneralpbach.
    Ter plaatse gaf de eigenaar in eerste instantie aan dat de kans op Nederlands-talige les klein was bij deze skischool.
    De jongste had, bij toeval, gelukkig les van een Nederlandse skilerares, de oudste helaas niet.
    Verzamelen bij de ankerlift in inneralpbach, vanwaar de kids met busje naar de gondel gebracht werden in de ochtend. In de middag moest je ze boven op de berg ophalen.

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.