Oakley Canopy met Prizm Jade mirror lens + Prizm Rose One lens

Mijn superfijne, supertoffe goggle staat te koop! Het is een speciale uitvoering van de Oakley Canopy, het design is namelijk ontworpen door pro-snowboarder Danny Kass. Hele mooie felle kleuren. Check de foto’s en de volledige omschrijving op Marktplaats: Oakley Canopy Prizm skibril + EXTRA lens voor slecht weer
€ 225,00
http://link.marktplaats.nl/m1323690038?utm_source=android_so…

*bericht bewerkt door Ris op 16 sep 2018 18:34

Mag ik vragen waarom je hem zo weinig gebruikt hebt ?
Waarom doe je hem weg?

Heb oprecht intresse maar ik heb momenteel niet het geld om het aan een skibril uittegeven.
Als je hem voor 50 euro wegdoet neem ik hem graag van je. Anders bestel ik er online eentje.

Ik wens je een fijne zondag!

Ezzie

Vrasgprijs € 225 en dan rustig zonder knipperen € 50 bieden.
En dan vol spanning wachten of ze het doet 😜

De vraagprijs lijkt misschien ook wat onrealistisch?

I can stick uphill ice, on my saucer...

De vraagprijs lijkt misschien ook wat onrealistisch?

Shane op 7 okt 2018 10:39

Dat is ook waar, maar piepen dat je geld hebt voor bijv. een Oakley, maar dan wel zonder blikken en blozen een nono bedrag bieden. Tja…
Ook een fijne zondag 😂

Piste riderrrrr

Lol voor €50,- … Volgens mij is zo’n lens los al duurder? Of alleen het hoesje al ;-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@Essy, ik doe 'm weg omdat ik 'm voor mij te groot vind. Ik heb een best smal gezicht en klein hoofd haha

Maar 50,- is toch echt iets te weinig. Voor 50,- heb je een nieuwe bij de decathlon misschien.
@Shane, tis misschien wat onrealistisch, maar heb 'm expres wat hoger geprijsd om dit soort reacties te voorkomen 🙈 en tis wel een Oakley met 2 prizm lenzen die nog zo goed als nieuw is. En een special edition. Sta er best voor open om wat van de prijs af te halen, maar niet - €175 🤣

*bericht bewerkt door Ris op 07 okt 2018 12:12

Om even op alle reacties te kunnen reageren.
Ik wilde niet zeuren of wat anders, maar ik heb gewoon aangegeven dat ik hem graag zou willen hebben maar het geld wat zij graag wil hebben er op dit moment niet inzit.
Ook een nee is op dat moment helemaal oke. :)
Sorry misschien klinkt het heel gek, maar van dat merk heb ik nog nooit gehoord, daarom kan ik de waarde ook niet inschatten.
Ik had het inderdaad kunnen googelen, maar dat ben ik even vergeten.
Ik hoop dat je een koper vindt voor het geld dat je graag wil hebben.

Een fijne zondag nog :)

Ezzie

Plaats een reactie