Ski kluis

Beste,

Weet iemand of er in de buurt van Unterschwarzachbahn ski kluisjes te vinden zijn ?

Gr,

Welk gebied is dit?

Mr. Slow

Schwarzacherweg 455, 5754 Hinterglemm, Oostenrijk.
Google is your best friend 😁

Aftellen maar!

Het gaat inderdaad om Hinterglemm.
Ik heb de bike n soul shop uiteraard ook gevonden maar dit is skidepot, maar geen ski kluisjes

Ehmm @Must wat denk jij dat een depot is? En ten tweede noemen ze duidelijk “Lockers” die te huur zijn op de site 😀.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ehmm @Must wat denk jij dat een depot is? En ten tweede noemen ze duidelijk “Lockers” die te huur zijn op de site 😀.

Shane op 19 sep 2018 10:14

Genau!

Aftellen maar!

Ehmm @Must wat denk jij dat een depot is?

Shane op 19 sep 2018 10:14

Een kluis en een depot zijn wel echt verschillende dingen (je kan je tas niet achterlaten achter slot en grendel in een depot). Dit etablissement heeft beiden, da’s mooi.

Mit unserem Ski-Depot ist das kein Problem mehr. Die tolle Lage direkt an der Piste macht unnötige Meter mit den Skischuhen hinfällig. Abschwingen, Equipment verschließen und fertig. Gerne können die Depots auch an mehreren Tagen gemietet werden.

Lijken alleen kluisjes.
De vraag is natuurlijk wel hoeveel ze er hebben.

Skidepot wil zeggen van die grote verrijdbare rekken waar je ski/straatschoenen in worden gehangen en nog zo’n rek voor je ski’s. Die gaat niet op slot (zoals een kluis), het personeel heeft altijd toegang. Je gaat er geen waardevolle spullen achterlaten (zou ik niet doen in elk geval).
Er zijn wel kluisjes die te huur zijn (met eigen sleutel) waar ook ski’s in passen. In het Alpincenter in Kaprun bijvoorbeeld.

Maar dat ze ergens een depot hebben wil dus niet zeggen dat ze daar ook kluizen hebben.

Het lijkt toch echt geen skidepot zoals jij het omschrijft…
Hoewel ze wel van die verrijdbare rekken hebben. Maar dat zal vermoedelijk voor de verhuur zijn.
Gewoon een mailtje sturen.

Mit unserem Ski-Depot ist das kein Problem mehr. Die tolle Lage direkt an der Piste macht unnötige Meter mit den Skischuhen hinfällig. Abschwingen, Equipment verschließen und fertig. Gerne können die Depots (meervoud) auch an mehreren Tagen gemietet werden.

*bericht bewerkt door DrPhil op 19 sep 2018 11:33

Ik zeg alleen dat een skidepot niet per se een afsluitbare kluis is, en dat dat in de meeste gevallen twee verschillende dingen zijn. Welke variant ze in deze specifieke shop hebben weet ik ook niet.
Maar bijvoorbeeld bij Patscheider in Serfaus hadden ze (een paar jaar geleden althans) geen lockers, alleen een depot. Dat komt wel vaker voor.

Het gaat niet over Serfaus maar over de Unterschwarzachbahn.

Zucht.

TS vraagt naar kluisjes bij de Unterschwarzachbahn en dan begin jij over skidepots zonder kluisjes. In Serfaus.
En passant heeft de Ski’n Soul ze volgens jou allebei. Om de volgende post te zeggen dat je het niet weet.

*bericht bewerkt door DrPhil op 19 sep 2018 11:43

Kom op jongens geen ruzie maken en daarmee dus off-topic bezig zijn. Weer on-topic graag. En antwoord is volgens mij gegeven.

Click. Click. Peace

Genau! ;)

Aftellen maar!

Ik heb even gemaild en gevraagd of het in die shop afsluitbare kluizen betreft (waar dus niemand anders dan jijzelf toegang toe hebt in de periode dat je 'm huurt). Het antwoord:

null

Nu, gezien de volgende tekst op hun eigen website:

“Ski’n soul Ski Locker
Wanting a quick shopping trip in Saalbach Hinterglemm or après ski fun in the ski circus Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn without the hassle of equipment? With our ski lockers, not a problem. The great location directly on the slopes makes unnecessary meters with the boots no longer necessary. Ski down, lock up equipment and finished. The lockers can rented for several days.”

Vraag ik me toch ten zeerste af hoe “Ski depot service” geïnterpreteerd is en of dat betekent dat ze absoluut geen kluisjes hebben (zo nee, dan is dat tekstje zeer misleidend).

Zou het zo kunnen zijn dat “Ski depot service” voor hen betekent dat je bij hen gehuurde ski’s en schoenen (kosteloos) in een rek kunt stallen , zoals bij veel verhuurbedrijven het geval is? En dat ze daarnaast lockers hebben?

Verder ben ik persoonlijk nog nooit ergens naar binnen gelopen waar Ski-depot op de gevel stond en dat er geen kluisjes waren, dus vandaar misschien de verwarring bij mij.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik snap de verwarring ook wel. De term ski-depot wordt heel verschillend gebruikt en omschreven.

Bike ‘n Soul zit onderaan de Reitkogelbaan,
Ski ‘n Soul zit onderaan de Unterschwarzachbahn.
Het antwoord is van Bike ‘n Soul.
Heb je gevraagd naar Ski ‘n Soul?

*bericht bewerkt door DrPhil op 19 sep 2018 19:25

Bike ‘n Soul zit onderaan de Reitkogelbaan,
Ski ‘n Soul zit onderaan de Unterschwarzachbahn.
Het antwoord is van Bike ‘n Soul.
Heb je gevraagd naar Ski ‘n Soul?

DrPhil op 19 sep 2018 19:23

Ja. Is zelfde emailadres, maar mijn vraag ging over Ski 'n Soul en het antwoord ook.

null

*bericht bewerkt door GiGi op 19 sep 2018 19:35

Bedankt alle voor de hulp,

ik heb zelf ook vorige week al contact gehad ski’n soul naast de schwarzzacher, en zij gaven dat er geen kluisjes waren waar je je spullen achter kon laten. Ik hoopte op iemand die er al geweest is en er zo eentje weet te noemen, omdat ik er via google niet uitkwam

Plaats een reactie