Medereizigers gezocht: Hinterglemm 05-12/01/2019

Hallo,

Wij zoeken nog enkele personen die mee willen gaan naar Saalbach-Hinterglemm van 05 januari tem 12 januari 2019.

Wij zijn een groepje skiërs en snowboarders die elkaar hebben leren kennen via dit forum en vorig jaar een eerste skireis samen maakte.
Wegens verschillende agenda’s kunnen enkele personen jammergenoeg dit jaar niet meer mee en zoeken we nieuwe mensen om dit groepje aan te vullen.
De groep zal in totaal uit zes personen bestaan.

Qua niveau kom je best van alle pistes naar beneden, indien zwart niet meteen goed lukt is dat geen drama.

Het appartement is gelegen in Hinterglemm, pal bij het centrum en tegen de piste.
De prijs zal ongeveer €300 per persoon bedragen (enkel verblijf, geen skipas, vervoer of eten/drinken ter plaatse).

Wie interesse heeft, graag een berichtje :)

Groetjes!

Even dit topic omhoog gooien.
Er zitten hier vast mensen die zin hebben in een avontuur!

Ter aanvulling: leeftijd graag tussen 20 en 40.

11 januari is er mountain attack daar in Saalbach. Best de moeite om mee te doen of te gaan kijken!

Dankjewel voor de info derjean, gaan we zeker bekijken!

Ondertussen nog steeds enkele personen gezocht! Wie oh wie heeft interesse?

Zit iedereen nog in zomermodus of is elke vakantie al beslist/geboekt?
Kom op mensen die nog twijfelen, waag de sprong en sluit aan bij een leuke groep!

Dit komt ervan als je de leeftijdsgrens afblokt vanaf 40 jaar.😥

Born to run. B.S.

Dit komt ervan als je de leeftijdsgrens afblokt vanaf 40 jaar.😥

dan58 op 24 okt 2018 14:43

Graag tussen 20 en 40. Een groep met te grote leeftijdsverschillen lijkt me niet altijd ideaal ;)

Dit komt ervan als je de leeftijdsgrens afblokt vanaf 40 jaar.😥

dan58 op 24 okt 2018 14:43

Graag tussen 20 en 40. Een groep met te grote leeftijdsverschillen lijkt me niet altijd ideaal ;)

Snowden op 24 okt 2018 14:47

Leeftijd is maar een nummer. Ik denk dat het belangrijker is hoe iemand zijn wintersport het liefst invult. Willen jullie bijvoorbeeld apres-skiën van 15:00 tot laat in de avond en de volgende ochtend uitslapen of van de eerste tot de laatste lift op de piste staan?

Annoying skiers since 2003

Dit komt ervan als je de leeftijdsgrens afblokt vanaf 40 jaar.😥

dan58 op 24 okt 2018 14:43

Graag tussen 20 en 40. Een groep met te grote leeftijdsverschillen lijkt me niet altijd ideaal ;)

Snowden op 24 okt 2018 14:47

Leeftijd is maar een nummer. Ik denk dat het belangrijker is hoe iemand zijn wintersport het liefst invult. Willen jullie bijvoorbeeld apres-skiën van 15:00 tot laat in de avond en de volgende ochtend uitslapen of van de eerste tot de laatste lift op de piste staan?

sterko op 24 okt 2018 17:13

Goede vraag.
De bedoeling is wel van zoveel mogelijk te skiën. 's Morgens toch wel op tijd de piste op en 's avonds idd kijken om nog op tijd de liften terug te hebben :)
Dat houdt dus in dat après-ski er zeker bij hoort, maar dat het geen feest- en zuipfestijn wordt.

hoe gaat het dan met eten, wordt er gekookt, of restaurant, en wat met ontbijt, hoe wordt er gereden , aantal autos of minibusje?

Er wordt gekookt al proberen we natuurlijk wel al wat dingen van thuis mee te nemen. Zo wordt de tijd die je hieraan besteed wat minder.
Een keertje uit gaan eten staat in principe ook wel op het programma.
Ontbijt voorzien we ook zelf.
Vervoer is geen probleem. We hebben al twee chauffeurs, eentje vanuit België, eentje vanuit Nederland. 1 wagen is ook voorzien van dakkoffer. Kosten brandstof worden gedeeld.

Nog eens dit topic omhoog gooien.

We zijn nog steeds op zoek naar enthousiaste personen om mee te gaan!
De groep bestaat momenteel uit 3: 29jarige nederlander, 31jarige belg, en 37jarige belg (ikzelf).

Graag zouden we deze groep nog aanvullen met 3 extra personen. Geslacht speelt geen rol, zolang je maar open staat om nieuwe mensen te leren kennen!

  • Je geraakt op je bestemming (vervoer is geregeld).
  • Je verblijft aan de piste.
  • Je beleeft ongetwijfeld een topvakantie!

Waag de sprong, vervoeg onze groep en laat ons er een topweek van maken!

Ik denk dat we in Nederland geen vakantie hebben in die week @snowden?..

Dat klopt.
Het grote voordeel is dat wie zich kan vrijmaken niet de grote drukte heeft (met veel wachten) maar een gezellige sfeer! 😊

Hi Snowden,
Misschien wil ik wel mee…

Hi Snowden,
Misschien wil ik wel mee…

Lilyg op 11 nov 2018 01:26

Ik heb je een berichtje gestuurd 😀

Ik denk dat we in Nederland geen vakantie hebben in die week @snowden?..

weizen op 7 nov 2018 21:11

Ik denk dat scholieren en gezinnen met kinderen niet binnen de doelgroep passen ;)

Annoying skiers since 2003

Ik denk dat we in Nederland geen vakantie hebben in die week @snowden?..

weizen op 7 nov 2018 21:11

Ik denk dat scholieren en gezinnen met kinderen niet binnen de doelgroep passen ;)

sterko op 11 nov 2018 15:40

De vorige jaren waren er zeker studenten aanwezig in de groep alsook personen met kinderen (zonder die kinderen wel uiteraard 😉)

PB van een enthousiaste student!

Ik ben ook geïnteresseerd, ik stuur een berichtje! (25, snowboarder)

*bericht bewerkt door elisabeth op 17 nov 2018 15:04

mvl20, elisabeth:
Beide pb’s beantwoord 😁

Hey, ook interesse hier (Belg, 32), heb een bericht gestuurd!

Hey, ook interesse hier (Belg, 32), heb een bericht gestuurd!

Dries_ op 18 nov 2018 11:07

Eveneens pb gestuurd 😀

Hoe staat het inmiddels met de aanmeldingen? Al vol?

Hoe staat het inmiddels met de aanmeldingen? Al vol?

Robbert_zegt op 18 nov 2018 23:14

Verschillende geïnteresseerden maar nog geen concrete bevestigingen.

Ondertussen al wel bevestigingen!
Al zijn er nog plaatsjes vrij.
Geïnteresseerden, gelieve jullie snel te melden! 😁

Hi!
Ik (man, 27, snowboarder, gevorderd) heb wel interesse!

Hi!
Ik (man, 27, snowboarder, gevorderd) heb wel interesse!

robbert1508 op 27 nov 2018 10:57

ik stuur je even een priveberichtje

Plaats een reactie