Vr 28 sept skiën in Snowworld Ztm? Wil techniek oefenen voor Anwärter

Hi allemaal!

In december wil ik voor mijn Anwärter gaan. Hiervoor ga ik deze vrijdag graag nog even indoor oefenen. Ik heb last-minute 2 tickets gekregen voor 4u pistetoegang maar heb nog geen maatje. Het liefst ga ik met iemand die zelf ook een Anwärter heeft gedaan en die het leuk vindt mij een en ander over de techniek bij te brengen (ik ga op automatische piloot de berg af, achterliggende techniek is jaren geleden…). Note; ik doel absoluut niet op een 4-uur durende privéles (tenzij we daar allebei heel vrolijk van worden), je kunt op de piste ook vooral lekker je eigen gang gaan. Je kunt het zien als een leerzame blind-ski date :).

Groetjes,
Esther

Note; je krijgt de toegang gratis! :)

Ik ben vrijdagavond wel in Zoetermeer waarschijnlijk, maar met tips & tricks kan ik je niet helpen (ik ben geen leraar).

Ik ben donderdagavond in zoetermeer 🤣.
Mocht je zin en tijd hebben dan hoor ik het wel.

GiGi jij bent wel een legende in skiland, dus een betere leraar dan GiGi kan je je niet wensen 👍

*bericht bewerkt door Dennisvk op 25 sep 2018 23:56

GiGi kan fantastisch naar beneden hoeken ja ;)

Mompelt iets met liggen op de piste

Hmm gemiste kans, heb al werk vrijdag

Gang is alles

GiGi jij bent wel een legende in skiland, dus een betere leraar dan GiGi kan je je niet wensen 👍

Dennisvk op 25 sep 2018 23:18

Ben ik een legende? Oeps…

GiGi kan fantastisch naar beneden hoeken ja ;)

Bennie op 25 sep 2018 23:43

‘Fantastisch’ als in ‘doordrongen van fantasie’ bedoel je denk ik? ;)

Mompelt iets met liggen op de piste

Tiny-M op 26 sep 2018 00:13

Liggen is onderschat. Het is een geweldige demonstratietechniek voor de maximale kanthoek. ;)

Ik ben vrijdagavond wel in Zoetermeer waarschijnlijk, maar met tips & tricks kan ik je niet helpen (ik ben geen leraar).

GiGi op 25 sep 2018 20:55

Jij reageerde vooral op het stukje “blind-date”?

Is er al een blind ski date geweest?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik ben donderdagavond in zoetermeer 🤣.
Mocht je zin en tijd hebben dan hoor ik het wel.

GiGi jij bent wel een legende in skiland, dus een betere leraar dan GiGi kan je je niet wensen 👍

Dennisvk op 25 sep 2018 23:18

Sorry dat ik niet reageerde! Donderdag moest ik helaas werken

Is er al een blind ski date geweest?

Birdheart op 29 sep 2018 21:27

Ja! Een vriend van een vriendin ging uiteindelijk mee :D hij heeft me weer een paar aanwijzingen gegeven, was best fijn zo. Aanrader trouwens, om doordeweeks overdag te gaan; we hadden de hoge piste zo goed als voor onszelf, deelden 'm maar met een man of 5!

Heb nog meer zin gekregen in het doen van een Anwärter. Die vriend van heeft het destijds via Snowlife gedaan, ik wilde het gelijk bij Snowsport Tirol doen maar dat stukje “geregeld vervoer, accomodatie, solliciteren, …” klinkt ook best wel goed haha

Plaats een reactie