Praktische tips voor posten op het forum

TLDR

Tiny-M op 29 sep 2018 19:17

Ben ik nou zo niet up to date dat ik geen idee heb wat deze afkorting betekend??

Freeride = Life

Lol een discussie over een ezelsbruggetje van school.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

TLDR

Tiny-M op 29 sep 2018 19:17

Ben ik nou zo niet up to date dat ik geen idee heb wat deze afkorting betekend??

Arnie777 op 29 sep 2018 22:24

Je skiet te veel @Arnie777. Dan hou je die onzin niet bij. Too long, didn’t read of zoiets.

I can stick uphill ice, on my saucer...

TLDR

Tiny-M op 29 sep 2018 19:17

Ben ik nou zo niet up to date dat ik geen idee heb wat deze afkorting betekend??

Arnie777 op 29 sep 2018 22:24

Ik moest het ook opzoeken: ‘Too long, didn’t read’.

TLDR

Tiny-M op 29 sep 2018 19:17

Ben ik nou zo niet up to date dat ik geen idee heb wat deze afkorting betekend??

Arnie777 op 29 sep 2018 22:24

Ik wist het ook niet maar te lang dradig ofzo

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Lol een discussie over een ezelsbruggetje van school.

Birdheart op 29 sep 2018 22:25

Ezelsbruggetjes worden steeds minder bruikbaar bij een snelle ontwikkeling van de taal. Bij twijfel: raadpleeg de ANS (Algemene Nederlandse Spraakkunst - de officiële beschrijving van de grammaticale regels) of woordenlijst.org (online versie van het Groenen Boekje, voor wat dat waard is).

@Shane @GiGi telt dit nu als 3 dubbel post zelfde type antwoord in zelfde minuut

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Lol een discussie over een ezelsbruggetje van school.

Birdheart op 29 sep 2018 22:25

Ezelsbruggetjes worden steeds minder bruikbaar bij een snelle ontwikkeling van de taal.

GiGi op 29 sep 2018 22:27

Ik dacht omdat we geen bruggetjes voor ezeltjes meer bouwden. En we de oude laten verslonsen.😝

*bericht bewerkt door Birdheart op 29 sep 2018 22:32

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

TLDR

Tiny-M op 29 sep 2018 19:17

Ben ik nou zo niet up to date dat ik geen idee heb wat deze afkorting betekend??

Arnie777 op 29 sep 2018 22:24

Je skiet te veel @Arnie777. Dan hou je die onzin niet bij. Too long, didn’t read of zoiets.

Shane op 29 sep 2018 22:26

Ik zie dat als een goede ontwikkeling, te veel skien. Bedankt voor het antwoord, weer wat geleerd vandaag!

Freeride = Life

Zeker, de jaloezie was duidelijk tussen de regels door te lezen toch @Arnie777.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Klein beetje maar @Shane

Freeride = Life

@GiGi Emoticons kun je ook knippen en plakken, zoals met sites als https://getemoji.com/.
http://www.teamliquid.net/forum/smilies.php vind je een hele lijst.

*bericht bewerkt door Bennie op 29 sep 2018 23:05

@GiGi Emoji’s kun je ook knippen en plakken, zoals met sites als deze https://getemoji.com/

Bennie op 29 sep 2018 22:51

Vet handig! en niet eens zo’n chique linkje van gemaakt ;)

Wel zou het handig zijn als iemand nog de alt-codes etc. van de verschillende emoji’s kan posten.

GiGi op 29 sep 2018 19:18

Via het schermtoetsenbord kan je elke gewenste emoticon aanklikken en direct in de tekst plaatsen.👍😊 (staat bij mij rechtsonder in de Win10-taakbalk)

💖💕🏂💕💖

🤮🤮⛷🤮🤮

simpel 🤗

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

En https://www.bbcode.org/reference.php een lijst met de BB codes om je forumposts maximaal te professionaliseren.
Overigens is de site al zo gebouwd dat webpagina’s automatisch tot hyperlink worden gemaakt of de inhoud (zoals foto’s of video’s) direct worden weergegeven. Scheelt al weer geklooi met [img} en [video]. ;)

*bericht bewerkt door Bennie op 29 sep 2018 23:06

Vet handig! en niet eens zo’n chique linkje van gemaakt ;)

GiGi op 29 sep 2018 22:57

Dat moest ik net nog even snel uitvinden ;)

*bericht bewerkt door Bennie op 29 sep 2018 23:07

Dit is by far de saaiste discussie op dit forum. Dat is inderdaad een mening. Mag ik dat hier posten?

Uitrusten doe je maar in de lift.

null

*bericht bewerkt door Bennie op 29 sep 2018 23:24

@Bennie humor, daar houden we van 😂

Wat ik natuurlijk bedoel te zeggen is dat we hier op het forum zijn om lekker te reutelen / keuvelen over onze favoriete winteractiviteiten en we elkaar toch niet met fokschapen en berichtlengtes gaan bestoken?

Uitrusten doe je maar in de lift.

Het nerd gehalte in dit topic wordt steeds groter…i love it!! 😂😂

🤮🤮

LA NORMA😍☃️

De zoekfunctie op wintersport.nl vind ik zo beperkt; hoe kan ik oude items, blog’s, reacties, e.d. terugvinden?? De zoekfunctie geeft maar 10 willekeurige resultaten. Kan dit niet verbeterd worden?

Google: wintersport.nl [zoekterm]

*bericht bewerkt door Roy83 op 19 jan 2019 20:13

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Google: wintersport.nl [zoekterm]

Roy83 op 19 jan 2019 20:13

Beter:
[Site:www.wintersport.nl] [zoekterm]
Zonder de haakjes uiteraard.

Plaats een reactie