wintersporters+ app

Kan iemand mij vertellen hoe ik geen verse sneeuwval meldingen krijg van gebieden die niet in mijn favorieten gebieden staan? verder een goede app, alleen ik wordt gebombardeerd met verse sneeuw meldingen.

Heb je een android of IOS(apple) toestel ?

Ik heb Android. Cees ik zie het probleem er niet bij staan

Ik heb eigenlijk een beetje dezelfde vraag… Heb de push-berichten al uitgezet, maar krijg toch steeds weer de meldingen, ook over gebieden die me niets interesseren…

Ik kan de app verwijderen, maar dat doe ik liever niet want ik vind hem veel te leuk…

Kan iemand mij vertellen hoe ik WEL verse sneeuwval meldingen krijg? Bij mij jodelt hij namelijk noooooit :(

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

@Tum: ik kreeg in 1e instantie ook geen gejodel, heb een iPhone 4 en daar stel je het als volgt in: Instellingen Berichtgeving sneeuw en dan notificaties "aan" zetten. Hopelijk gaat-ie nu jodelen bij je, ik vind het wel een gezellig geluidje :-)

Zie dat in mijn berichtje de scheidingstekens weggevallen zijn, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?

mama on a mission in the snow

iemand nog oplossingen voor dit probleem, of is dit niet uit te zetten?

Voor het niet jodelen of jodelen voor gebieden die je niet (meer) interesseren is een simpele optie. Voeg 'm toe of verwijder hem.

  • Als je een gebied in je favorieten hebt staan maar je krijgt nooit notificaties (en je notificaties staan wel aan in je telefoon instellingen) kan je hem even verwijderen en opnieuw toevoegen.

  • Andersom werkt het ook. Als je notificaties krijgt voor gebieden die niet meer in je favorieten staan kan je deze alsnog toevoegen en daarna verwijderen.

Dit komt doordat niet alle registraties van aanmelden en afmelden voor notificaties door zijn gekomen tijdens de heel drukke momenten. Met de volgende update van de apps voor zowel Android als iPhone komt hier een oplossing voor die hopelijk dit probleem op lost.

MAND!

Oke, bedankt joh!!

Ik vink bij mij de ‘noticaties’ aan. Als ik daarna weer naar mijn instellingen ga dan is het vinkje weer weg. Ik heb een S5 met android 5.0. Wat kan ik hier aan doen?

Plaats een reactie