Wintersporters gezocht voor Les Arcs 9 - 16 maart 2019

Hoi,

Wegens succes in de herhaling!!!

Een groepsvakantie met enthousiastelingen voor de wintersport. Skiërs en borders, dames en heren, leeftijden variërend van vroege dertigers tot eind veertigers en alles daaromheen.

Ditmaal in een fraai appartement in Les Arcs. https://www.bizztravel.nl/accommodaties/frankrijk/les_arcs/l…

En wat nog meer:

  • Les Arcs 2000, skigebied Paradiski met maar liefst 425 km aan pistes
  • Week van 9 tot 16 maart 2019 (vertrek op vrijdagavond 8 maart)
  • 7-kamer appartement voor maximaal 12 personen. We slapen bij voorkeur niet in de woonkamer.
  • Het appartement beschikt over een keuken en een gezellige woonkamer met open haard, dus voldoende gelegenheid om samen te eten en te borrelen. Maar voel je altijd vrij om je eigen plan te trekken.
  • Het complex beschikt over zwembad, sauna en hamam en is gunstig gelegen ten opzichte van piste, liften en centrum.
  • Meerdere eigen auto’s beschikbaar. In overleg proberen we voor iedereen een plekje te regelen en een logische route af te stemmen. Schroom dus niet om je aan te melden als je geen auto hebt, het is nog ieder jaar gelukt.

Lijkt het je wat? Reageer of stuur een pb en wie weet tot in de sneeuw!

Groeten,
Judith, Melanie, Petra, Guido, Patrick, Pieter, Rienk en Maaike

*bericht bewerkt door Maaike1978 op 04 okt 2018 11:46

Ik heb er nu al zin in…! Jammer dat we nog zo lang moeten wachten!

En dan zijn we al met 9. Totaal nu 5 man / 4 vrouw uit NL en BE.

Nog 3 plekjes beschikbaar!

wellicht in aanvulling op bovenstaand:

  • Een aantal van ons kent elkaar van een eerdere wintersport via dit forum, maar niemand kent iedereen al. Dus een prima vertrekpunt om “alleen” aan te sluiten.
  • we hebben zowel skiërs als enkele boarders in ons midden.

Zin in een ontspannen weekje? Leuk als je reageert! dan maken we vast snel nader kennis in ons appgroepje en wellicht binnenkort op een meeting centraal

Hoi ik heb interesse! Ik ben 39 jaar en beschik niet over een auto. Ik heb eigen materiaal en kan redelijk skiën. Rood is lekker, zwart liever niet. Niet omdat ik het niet kan maar daar beleef ik geen lol aan. Ik ben een Bourgondische skiër haha. Geen sportieve. Ik woon in Den Haag. Ik heb Maaike al een pbtje gestuurd. Ben erg benieuwd naar de groep. Ik ben vorig jaar ook met een groep mee geweest en dat beviel goed.

Gr cindy

Hoi Cindy, leuk dat je reageert. Heb je pbtje gezien en moet er nog even voor gaan om te reageren. Je hoort gauw! Groeten Maaike

Op dit moment met 10 mensen…
5 dames en 5 heren…NL en BE, tussen de 33 jaar en half 40.
Snowboarders en skiers
Aantal kennen sommige, maar niemand kent iedereen.
Wie heeft zin om mee te gaan en de groep compleet te maken?

leuk! ‘helaas’ ga ik al die week. Een maand eerder had ik denk ik wel aangesloten…

Dag allemaal, lijkt mij erg leuk om mee te gaan! Ik ben Peter, 39 jaar, ski al vele jaren, heb materiaal maar te kleine auto eigenlijk…

Tot snel wellicht!

Groetjes Peter

Dag allemaal, lijkt mij erg leuk om mee te gaan! Ik ben Peter, 39 jaar, ski al vele jaren, heb materiaal maar te kleine auto eigenlijk…

Tot snel wellicht!

Groetjes Peter

Peter10750 op 22 okt 2018 04:21

Hoi Peter,

De bedoeling is om met elkaar mee te rijden… 12 mensen / 4 auto’s moet lukken. Daar zijn we de vorige keren altijd uit gekomen.

Het gaat nu wel snel!

Totaal 5 dames en 6 heren: in principe nog een plekje voor 1 dame (slaapkamertechnisch)…
Dus ben je gezellig en zo’n 30-40 jaar? en zin een in weekje ski of board? Stuur een Pb-tje!

Groet, Cindy, Guido, Judith, Maaike, Melanie, Patrick, Peter, Petra, Pieter, Rienk & Roy

Ons appartement is nu vol!

Kom je ook in de week van 9 maart in Paradiski? keertje treffen kan altijd!

Groet, Cindy, Guido, Judith, Maaike, Melanie, Patrick, Peter, Petra, Pieter, Rienk, Roy & Sander

Er is een plekje vrij gekomen…
Wie heeft zin om met onze o zo gezellige groep mee te gaan…!!!

Nu 4 dames en 7 heren: in principe nog een plekje voor 1 heer (slaapkamertechnisch)…Maar dames reageer gerust bij interesse!!

Ben je gezellig en zo’n 30-40 jaar? en zin een in weekje ski of board?
Wellicht in aanvulling op bovenstaande info

  • Een aantal van ons kent elkaar van een eerdere wintersport via dit forum, maar niemand kent iedereen al. Dus een prima vertrekpunt om “alleen” aan te sluiten.
  • we hebben zowel skiërs als enkele boarders in ons midden.

Hopelijk tot snel!

Groet Guido, Judith, Maaike, Melanie, Patrick, Peter, Petra, Pieter, Rienk, Roy & Sander

Hallo,

Dat ziet er wel een leuke reis uit! Ik ben 31 jaar, ervaren skiër uit BE, en ben al een paar keer met gemengde BE/NL groepen gaan skiën… Ik zal een PB sturen.

groeten,

Tomas

Ons appartement is nu vol!

Kom je ook in de week van 9 maart in Paradiski? keertje treffen kan altijd!

Groet, Guido, Judith, Maaike, Melanie, Patrick, Peter, Petra, Pieter, Rienk, Roy, Tomas & Sander

Plaats een reactie