Fischer Progressor F18, welke lengte voor mij?

Ik neig zeer sterk naar de F18, 167cm versie.

Als ik bovenstaande lees dan lijkt mij dat ideaal voor mijn niveau en dan kan ik later nog altijd overschakelen naar een andere (heb ik later ook weer iets om naar uit te kijken ;-)).

En…besteld! Afwachten maar nu!

Ben zelf 1,78 m., 77 kg., gemiddelde skier en heb afgelopen winter de F18 in 1,67 m. meegenomen op vakantie. Niks mis mee, heerlijke ski en ook in langere bochten mooi strak.

Hangt de ideale lengte bij de Progressor reeks ook niet af van je ski stijl door de dual radius van de ski? Ski je vooral slalom / korte bochten, neem je ze best wat korter en voor lange bochten / GS stijl mag de ski wat langer zijn. Of is dat weeral te kort door de bocht? 😬

Idd. Ik ben 1m83 en heb de 167, als veredelde slalomski.

En…besteld! Afwachten maar nu!

Jurgen_t op 9 okt 2018 10:12

Mag ik vragen waar je 'm hebt besteld en hoeveel kosten erbij kwamen? Ben benieuwd - ook of je ze reeds hebt ontvangen!

Mag ik vragen waar je 'm hebt besteld en hoeveel kosten erbij kwamen? Ben benieuwd - ook of je ze reeds hebt ontvangen!

Botermatje op 17 nov 2018 12:37

Hier besteld: https://www.sport-stelzl.at/fischer-ski-modelle/high-perform…
Verzendkosten waren €6. Zeer tevreden van zowel snelheid als vriendelijkheid van de webshop.

Al even getest in Terneuzen en daar was ik alvast heel enthousiast. Naar het einde van de dag toe was de piste al wat meer omgeploegd maar die ski’s geven geen krimp :-)!

Plaats een reactie