Wintercard Saastal

Wintersport(ers).nl volg ik al jaren met veel belangstelling. Zojuist heb ik een account aangemaakt, omdat ik een nogal dringende vraag heb. Is iemand bekend met de “Hammerdeal” actie van de liftmaatschappijen in het Saastal. Ik geloof dat hier dit jaar voor de derde keer een seizoenkaart actie is. De deal houdt het volgende in: Een skipas voor het hele winterseizoen 2018/2019 voor de liften geldig in Saas Fee, Saas Grund en Saas Almagell. De seizoenkaart wordt aangeboden voor de ongelooflijk lage prijs van CHF 255. Het gaat om een crowdfunding actie. Voorwaarde is dat op 31 oktober 2018 66.666 skifanaten zich aan hebben gemeld. De stand op het moment van schrijven (12/10) is 42.376. Ik ben één van deze.
Zouden we de 66.666 gaan halen voor 31 oktober???

Hoewel de teller de laatste weken/dagen meestal nog sterk naar boven gaat, vrees ik dat ze de 66 666 inschrijvers niet gaan halen. Maar ook bij de eerste actie (toen jammergenoeg nog zonder Saas-Grund) hebben ze het aantal niet gehaald, maar hebben ze de actie wel laten doorgaan. Ik denk dat het dit keer opnieuw zo zal zijn (gezien hun slechte financiële situatie hebben ze ook weinig andere keuze volgens mij). Ga er dus maar van uit dat 31 oktober 255 CHF van je kredietkaart zal gaan…

Inderdaad, vorige keren is het uiteindelijk met verlenging van de actie alsnog doorgegaan.

Vorig jaar gold de seizoenskaart niet icm een meerdaagse skitest. Was max. 1 dag voor CHF 50. 3 dagen testen is CHF 60. Maar ik zie nu geen beperking staan. Zal ze eens mailen.

Plaats een reactie