Te koop: 185/60 R15 winterbanden (testwinnaar) + lichtmetalen velgen

Set goede winterbanden met fraaie lichtmetalen velgen in goede staat. Geschikt voor o.a. Volkswagen Polo. Te koop omdat de betreffende auto inmiddels is verkocht. Banden zijn ANWB-testwinnaar. Voor foto’s en gegevens zoals restprofiel en precieze maten zie mijn advertentie op Marktplaats: https://link.marktplaats.nl/m1333436866

Het is jammer dat 2 banden technisch al helemaal op zijn, anders had ik mogelijk wel interesse gehad.

Born to Ride

Het is jammer dat 2 banden technisch al helemaal op zijn, anders had ik mogelijk wel interesse gehad.

Matthias123 op 15 okt 2018 15:38

De omschrijving goede winterbanden gaat inderdaad niet meer op in dit geval.

Aftellen maar!

Waarom verkoop je winterbanden met 4mm profiel? Die kunnen de prullenbak in. Winterbanden moeten vervangen bij 4mm en in de alpenlanden is minder dan 4mm verboden. Is misleidend als je zegt ‘goede winterbanden’.

Maar goed, koop nu 2 nieuwe winterbanden en volgend jaar weer 2 nieuwe en dan heb je weer een compleet setje. Hoef je tenminste geen velgen meer aan te schaffen. Altijd nog goedkoper dan het geheel nieuw aan te schaffen.

Dank voor jullie reacties! Daar was ik mij niet van bewust. Ik zal de advertentie aanpassen.

Plaats een reactie