Supergaaf chalet - wie heeft er zin?

Hi! We hebben een supergaaf chalet geboekt van 27 februari t/m 6 maart in Avoriaz. Zijn met een 7 1/2 personen (d.w.z. er is een kleine dreumes bij) en zijn nog op zoek naar 3 tot 5 extra mensen die zin hebben in een weekje boarden of skien. Chalet is inclusief catering dus je hoeft geen moment te verspillen aan boodschappen doen, koken of afwassen. Chalet ligt aan de piste, dus zo vanuit je huisje de latten op! Kosten bedragen tussen de EUR 650 en de 725 (afhankelijk van hoeveel personen zich aanmelden). Dit is exclusief skipas, maar dus wel inclusief eten en drank.

Maakt ons niet uit of je een supercrack bent of nog nooit eerder gewintersport hebt, als je maar gezellig bent! Leeftijd van de huidige groep varieert tussen de 28 en 38 (4 dames, 3 heren) (en een klein ventje van 2 dus…).

Mocht je interesse hebben, dan laat maar weten!

Groet,
Snowwhite

Hi Estrella,

Is inderdaad een vriendenclubje al moet ik zeggen dat het eigenlijk een samengeraapt zooitje is (niet iedereen kent elkaar maar iedereen kent wel iemand…). We hebben nog plek dus als je zin hebt ben je van harte welkom! Vervoer heeft iedereen een beetje voor zich geregeld. Ik zit de week daarvoor al in Oostenrijk en vind het geen probleem om je bijvoorbeeld ergens tussen Oostenrijk en Frankrijk op te pikken (weet niet waar je goedkoop op kunt treinen of vliegen, Innsbruck of Geneve ofzo?). Kosten voor chalet zijn iets gezakt (EUR 550, inclusief eten en drinken). Het chalet waar we zitten is geregeld via wens chalet (http://www.wenschalet.nl - Chalet Yeti).

Mocht je nog steeds interesse hebben of nog meer vragen hebben dan kun je me mailen (floor.vandersteenstraten@cliffordchance.com).

Plaats een reactie