Tirol Snow Card korting

Ik de algemene voorwaarden van de Tirol Snow Card lees ik dat je onder bepaalde omstandigheden korting kan krijgen.
Laat ik hier nou net in aanmerking voor komen. Nu was ik even benieuwd wat dat scheelt op de prijs van €797 maar helaas kan ik dat niet terug vinden.

Heeft iemand uit ervaring een idee wat dat is?

"Zum Bezug der Snow Card Tirol sind grundsätzlich alle Personen berechtigt.
Diese erhalten den Normaltarif lt. Preisliste. Personen mit Hauptwohnsitz in Tirol
(Nachweis erfolgt durch Vorlage einer Meldebestätigung, welche nicht älter als 3
Monate sein darf; die Meldebestätigung MUSS am selben Tag des Kartenkaufes
vorgelegt werden. Falls diese nicht vorgelegt wird, wird keine Karte ausgegeben),
sowie alle Personen mit einem Beschäftigungsverhältnis in Tirol unter Vorlage der
Sozialversicherungsbestätigung (nicht älter als 3 Monate) sowie Studenten der
Universität Innsbruck und Studenten einer in Tirol ansässigen Hochschule oder
Fachhochschule unter Vorlage eines aktuellen Studiennachweises für das
laufende Studienjahr/Semester berechtigt, erhalten den ermäßigten Tarif.

Ik zou ze een mailtje sturen. Ze kunnen het je vast vertellen.

Ik heb een seizoen een snowcard gehad, die had ik toen in de vroegboekperiode gekocht (aan een van bovenstaande voorwaarden voldeed ik niet). Ik moest toen 717 euro betalen geloof ik. Dat was december 2014.

Dat had ik afgelopen week al gedaan maar nog geen response op ontvangen.

Afgelopen jaar moest ik er 771 euro voor betalen, alleen dit jaar kan ik hem tegen het gereduceerde tarief krijgen. Helaas staat nergens beschreven wat dat exacte tarief is. Vraag het komende week wel even na bij de lokale bergbanen en post het wel even hier.

Hoii…

Ik weet niet hoe of wat waarom je, en aan welke korting je in aanmerking komt

Maar ik woon in tirol en met mijn meldebestatigung en Arbeit contract heb ik korting gekregen en maar 609 euro moeten betalen.

Bij de verkoop punten in tirol kan je ook alles na vragen.

Plaats een reactie