Winkels met voorraad

Vorige week bij Duijvestein in Den Haag en dit weekeinde bij Intersport en Van Bemmelen in Leiden geweest.
We zijn op zoek naar skischoenen, maar de voorraden zijn bij de genoemde winkels op zijn zachtst gezegd nog beroerd.

Weet iemand een winkel waar de voorraden al wat beter zijn?

We zoeken skischoenen voor een goed skiënde dame met een nogal kleine voetmaat (maat 36 of 23,0 in skischoenjargon), maar wel met een flink hoge flex (110 of hoger), en dat is bij een volledige voorraad altijd al moeilijk te vinden.
En we zoeken ze nu al, zodat ze in de hal nog even goed getest kunnen worden en de fit nog kan worden aangepast voordat ermee gewerkt moet worden vanaf de kerstvakantie.

MK ski kan je nog proberen in Bilthoven of skicentrum Heemskerk.

Vergeet nog Intersport Daka Amersfoort. Wel handig om hier een afspraak te maken.

In alle gevallen -> even van tevoren bellen is wel handig.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 22 okt 2018 12:44

Al eens gebeld naar Vos Wintersport in Baarn?

Daka Amersfoort heeft alles al vol staan.

Daka Amersfoort en Skicentrum Heemskerk hebben ook een wat meer race-georiënteerd assortiment. Misschien is een junior-raceschoen iets? Dan heb ik het echt over Fischer Podium-lijn of vergelijkbaar…

*bericht bewerkt door GiGi op 22 okt 2018 13:42

Al bij Skishop Nieuwegein geweest?

Van de week bij Outdoor XL geweest in Barendrecht. Positief verrast door assortiment en kennis.

Norbert Maier in Rotterdam, goede bootfitter imo. Vorige maand zag ik al pallets met schoenendozen voor de deur staan.

Dank voor de reacties. We gaan even kijken of het komend weekend lukt om een van de genoemde winkels te bezoeken.

Nog een vraag: als de voorraad bij Duijvestein zo tegenviel, wat verwachtte je dan? Niet elke shop heeft alle merken, dus als je dat verwacht kom je mogelijk overal bedrogen uit.

Zag vandaag bij outdoor xl echt een enorme collectie ski’s en skischoenen…

@GiGi Bij Duijvestein komt de komende weken bijna alles binnen. Damesschoenen met hogere flex (en redelijk kleine maat) waren gewoon nog bijna niet binnen. Zei de verkoper.

Je zou four seasons in Duiven ook nog kunnen proberen. Toevallig hebben die van 25 t/m 28 oktober 15% korting op skischoenen.

En gewoon nog een paar weekjes wachten? Ik snap dat je voor de kerstvakantie wilt, maar over een week of 2 a 3 lijkt me nog vroeg zat.

Plaats een reactie