medereizigers met kinderen gezocht

Wie heeft er zin om van 2 t/m 9 maart 2019 met ons vader 53 jaar en dochter 17 jaar op skivakantie te gaan. In principe gaan we naar fiss maar is geen must wel een prachtig skigebied. groet Joop
reageren is het makkelijkste via dongen1965@gmail.com

Als jullie niemand vinden, kunnen jullie misschien op vakantie gaan met een 1 ouder reis. Alles georganiseerd en leuk gezelschap 😀👍🏽

Ezzie

Die week is er geen schoolvakantie in NL, dus vrees dat er niet heel veel leeftijdsgenoten vrij zijn.

❄️

Die week is er geen schoolvakantie in NL, dus vrees dat er niet heel veel leeftijdsgenoten vrij zijn.

Marije77 op 25 okt 2018 19:29

Zuid is dan wel vrij.
Hier is het dan carnaval

Die week is er geen schoolvakantie in NL, dus vrees dat er niet heel veel leeftijdsgenoten vrij zijn.

Marije77 op 25 okt 2018 19:29

Zuid is dan wel vrij.
Hier is het dan carnaval

niekniek op 25 okt 2018 19:47

Oh stom van me, heb verkeerd gekeken. Gelukkig voor Joop1965

❄️

Easy welke 1 ouder vakantie bedoel je

Groet Joop

@Essy is het Joop, anders ziet hij/zij het niet

Dank je hn65

Essy welke 1 ouder vakantie bedoel je @essy.
Groet joop1965

Even op Google intikken: “1 ouder vakantie wintersport” en je krijgt voldoende resultaten @joop1965.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Hoi Diana dat heb ik al.gedaan maar valt erg tegen. Er wordt veel voor andere data aangeboden. Groet

hahaha onze charmezanger@Shane wordt zangeres Diana😉😁😜

Born to run. B.S.

Probeer eens eenouder wintersport.

Valt dat buiten de reguliere vakanties? Dan word het inderdaad moeilijk :(

Ezzie

Nee dat is de carnaval week is 1 week later als de meeste

https://www.estivant.nl/voorjaarsvakantie

Google op eenouder wintersport carnavals vakantie ;)

Ezzie

Hallo

Ik ga samen met mijn dochtertje van 7 jaar ook naar fiss ben zelf 43 jaar lijkt me leuk om in contact te komen met jullie

Gr

Rutger

Hallo Joop,
Wij gaan die week naar Serfaus, waar mijn 17 jarige dochter skilerares is. Ik ben zelf 49 jaar. Zoek je een chauffeur of alleen gezelschap in Oostenrijk?
Mvg,
Bart

Ervaring komt net nadat je het nodig hebt

Hallo Bart

Ik zoek wel ski gezelschap . Ik zit dan zelf in fiss mijn dochtertje van 7 gaat daar op les. Meerijden zou eventueel ook kunnen is dat wat ?
Gr

Rutger

Hoi Bart een keer afspreken ter plaatse is misschien wel iets, reizen doe ik samen met mijn dochter. moet even met mijn dochter overleggen. Als jij een maatje voor mijn dochter hebt zal het zeker lukken HAHAH. Bart waar kom je vandaan? groet Joop

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik kan je dochter introduceren bij de vriendinnen van mijn dochter. Die zijn allemaal 17 of net iets ouder en skilerares. Ik kom uit midden Brabant.

Ervaring komt net nadat je het nodig hebt

Heb een pb gestuurd

Plaats een reactie