Wintersporters/ Skiërs gezocht voor 12/01/2019

Beste Wintersporters,

Op 12/01/2019 vertrekken ik en mijn skimaat naar Les Trois Vallées. Ik heb daar een 3 kamer apt. gehuurd. 2 Mensen hebben door omstandigheden moeten afzeggen, dus…hebben we nog een kamer vrij voor een koppel of 2 dames of 2 heren. Ook in de wagen (Grote wagen met winterbanden en dakkoffer) heb ik nog plaats voor 2 personen. Ik woon in Oost- Vlaanderen, niet ver van Gent. Het appartement is ski in / ski out en de chalet beschikt over zwembad, sauna en fitness. Als we nog 2 mensen vinden komt de prijs op ongeveer 515 euro per persoon, ski pas van 300 euro inbegrepen. Wil je meer info, stuur me dan een berichtje of reageer via de site.

Groeten Bram en tot ???

*bericht bewerkt door Bram1963 op 25 okt 2018 22:27

Misschien kan je ook wat vertellen over leeftijd, skiervaring, etc. ;)

*bericht bewerkt door Brrian op 25 okt 2018 23:45

Wintersport.. daar kan je me 's nachts voor wakker maken!

Beste Brrian,

Ik kom alles vlot naar beneden en mijn ski buddy ook. Ik ben 49 jaar en we gaan aansluiten bij een grotere groep skiërs en Skiesters , Belgen en Nederlanders.

Groeten,
Bram

Beste Brrian,

Ik kom alles vlot naar beneden en mijn ski buddy ook. Ik ben 49 jaar en we gaan aansluiten bij een grotere groep skiërs en Skiesters , Belgen en Nederlanders.

Groeten,
Bram

Bram1963 op 26 okt 2018 00:41

Je bent geboren in 1963 en je bent 49. Volgens de Belgische kalender?

Haha, voor de 50 gestopt met tellen ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

waarschijnlijk verjaardag tijdens zone “winteruur”…dan tellen wij in België maar om de 2 jaar! 😜😉😁

Born to run. B.S.

Ik heb hier geen account op wintersporters, maar mijn ski buddy Bram wel. Dus heb ik zijn account gebruikt om dit berichtje te plaatsen. Hij is inderdaad 54 jaar en verjaart in december. Ik ben wel degelijk 49 jaar en we gaan al jaren samen skiën. We zoeken dus nog 2 mensen.

Groeten,

*bericht bewerkt door Bram1963 op 26 okt 2018 10:52

@DrPhil/@Shane. Dit was natuurlijk weer jullie ultieme gelegenheid om in te haken. Nu een passend vervolg.

Hen48

Groeten Bram en tot ???

Bram1963 op 25 okt 2018 22:27

Ah, Bram en Bram. Gezellig.

Ik vind het wel verwarrend, hoor. Want wie krijgt er nu de schuld als het fout gaat? Bram? Maar welke dan?
Of wacht, je heet natuurlijk helemaal geen Bram. Ook al onderteken je daar 2x mee.
Ja, lekkere start van de kennismaking zo.

@Dr Phil. Doe nu een beetje voorzichtig. (Zeeuws) Vlamingen zijn nu eenmaal wat gevoeliger dan (echte) Ollanders.

Hen48

Tja, @hulst, ik vind het nou eenmaal vreemd dat je met een valse naam tekent.

Daar zijn Vlamingen dan weer wat gemakkelijker in.

Hen48

@DrPil, ik ben Bram, mijn ski maat Kristof heeft deze oproep hier gedaan met mijn goedkeuring. Wat is je probleem ?
En… is DrPhil ook je echte naam ??? En wat met de nieuwe forumregels ? ON TOPIC Blijven ?

*bericht bewerkt door Bram1963 op 26 okt 2018 14:23

Veel succes, zal vast lukken zo.

@Dr Phil. Kennelijk is je reputatie nog niet overal doorgedrongen.

Hen48

@Bram/Kristof. Wat me wel opvalt is het lage bedrag dat met jullie huisvesting gemoeid is. Ik betaal in januari alleen al het dubbele voor een week excl. skipas. In welk dorp in Trois Vallees hebben jullie geboekt en misschien ook nog de naam van het gebouw. Ik ga eind januari maar ben toch wel nieuwsgierig.

Hen48

We zitten in Les Menuires. Reis geboekt met Sportiek. Grts

Dank. In elk geval het beste uitgangspunt voor Trois Vallees.

Hen48

Even in haken inderdaad @Hulst
Dat is deze Bram natuurlijk

@Hooykaas. Ik vrees dat Vlaamse Kristof deze Haagse Bram niet kan volgen. Bram van dit forum is dan ook nog geboren in (de buurt van )Gent. Lastige mix. Leuke skets.

Hen48

Plaats een reactie