Skibril ontwikkelingen

@Arjen5: die Smiths beslaan bij hem in ieder geval niet. Kan ook komen omdat-ie zich in ons bijzijn niet zo hoeft in te spannen natuurlijk :):):)

Edwin van Riel

@skimams: voor wat betreft gebruik over een bril, heb jij gekozen voor de otg versie?

Edwin van Riel

@evr66 nee hoor. Maar dat is persoonlijk en hangt van je bril af. Deze heeft zo’n groot venster dat mijn bril er makkelijk onder past.

*bericht bewerkt door Skimams op 30 okt 2018 09:57

mama on a mission in the snow

De OTG is bij mijn weten dezelfde maat, maar met een dikkere schuimrand. Zodat hij wat verder weg staat.

Er ligt als het een beetje meezit vrijdag een Julbo Aero cat 1-3 voor me klaar. We gaan hem zeer zeker even bekijken nav de adviezen van @DrPhil en @Skimams. Zit-ie niet lekker, mogen ze hem houden, past-ie wel maar valt-ie in de praktijk tegen, komt ie voor een sympathieke prijs hier op het forum voorbij tzt.

Edwin van Riel

Welke lens @evr66? Julbo heeft vier soorten photochromatische lenzen.
En ook “gewone” lenzen.
Ik heb de Zebra light geel. Maar die hebben ze niet meer, meen ik. Alleen de Zebra light rood/roze.
Edit: cat 1-3 zie ik. Dat zal de zebra light zijn.

*bericht bewerkt door DrPhil op 30 okt 2018 15:47

Heb gekozen voor light red. Prioriteit gelegd bij minder zicht en ik vind rood dan over het algemeen fijner dan de gele varianten. Dus de Zebra light red 1-3 gekozen. Maar goed, ga vrijdag even kijken in de shop, dus wellicht bedenk ik me daar nog :)

Ik bekijk nou eenmaal alles graag door mijn roze bril :):):)

Edwin van Riel

hey, kon ik nog van iemand het voorzetlensje overnemen (Silver) , anders bestel ik hem bij Baum :)

Je hebt een bericht van me. Laat maar weten, gebruik de bril als reserve, dus heb de extra lens niet echt meer nodig.

Edwin van Riel

Plaats een reactie