Ski-maat (m) gezocht voor wk Oostenrijk in januari/februari 2019

Aktieve 65-plusser/aktieve skiër zoekt een ski-maat (mnl) voor de week van 5 of 12 januari 2019. Bestemming bij voorkeur de Zillertal-Arena, maar andere opties zijn ook bespreekbaar.
Aangezien mijn echtgenote niet meer skiet en eerdere ski-maten helaas niet meer beschikbaar zijn, ben ik op zoek naar een enigszins gelijkgestemde mede-skiër, die, evenals ik, bij voorkeur op mooie pistes langere tochten wil maken met als afsluiting een enkel biertje of Jaga-thee. De bedoeling is verder om een 2p-hotelkamer te boeken obv HP tegen een prijs van ca. € 500,- tot € 600,- pp incl. ski-pas en bovendien zou het heel mooi zijn om al vrijdags te kunnen vertrekken, teneinde 7 dgn te kunnen skiën! Vervoer met eigen auto en obv deling van kosten.

Belangstelling gewekt? Laat het me dan svp weten per directe reactie of PB.

Helaas uitermate geringe belangstelling voor het bovenstaande. Vandaar, dat ik hierbij de periode van de ski-week wens uit te breiden. En wel als volgt:

Een week in januari of februari 2019. In iedergeval buiten vakantie-periodes!

Uiteraard ben ik zeer benieuwd of deze aanvulling/wijziging zal leiden tot meer reacties.

@Pensionado niet te vroeg de handdoek in de ring gooien! Wellicht dat potentiële kandidaten pas later op dit forum kijken, als de winter naderbij is/komt! Het is pas begin november, tijd zat. Zeker aangezien je buiten de vakanties wil gaan.

Mr. Slow

@Quick: Met de uitbreiding van de periode verwacht ik juist meer belangstelling en inderdaad krijgen we daardoor ook meer tijd om te reageren. Uiteraard ben ik zeer benieuwd naar het vervolg!

Om succes te hebben zou ik het zinnetje “De bedoeling is verder om een 2p-hotelkamer te boeken” wijzigen of weghalen. En gewoon vermelden dat je wenst te verblijven in een eenvoudig doch knus hotel met HP en ieder een eigen kamer voor ca. € 500-600.
Succes ! Enuhhh als je toch de kamer wil delen zou ik op een andere site op zoek gaan :)

*bericht bewerkt door Ski-Ed op 07 nov 2018 13:14

Hartelijk dank voor de tips! Zelf heb ik er nooit bij stilgestaan, dat het voornemen om een 2p-hotelkamer te boeken, verkeerd uitgelegd zou kunnen worden. Temeer daar ik er bij voorkeur van uitga, dat de bedoelde hotelkamer is voorzien van 2 ‘Einzelbetten’!
Maar genoeg daarover! Ingeval er aanvullend nog ervaringsdeskundigen in redactionele zin iets willen toevoegen/verbeteren, verzoek ik hen dat te doen dmv een PB. Opdat werkelijk geinteresseerden niet worden afgeleid van het beoogde doel van dit topic, nl. een ruime week heerlijk skiën in Oostenrijk!

*bericht bewerkt door dan58 op 09 nov 2018 09:51

Born to run. B.S.

Het advies van @dan58 opgevolgd dmv een PB. Wel op voorhand een essentieel verschil gezien qua ski-beleving! Maar wie weet!?

Het eerder veronderstelde verschil in ski-beleving was toch dermate groot, dat we beide van mening waren, dat het beter zou zijn om nog wat verder te zoeken.
Bij deze dus!

*bericht bewerkt door Pensionado op 16 nov 2018 11:09

Tot mijn genoegen kan ik melden, dat ik inmiddels een ski-maat heb gevonden en een hotel is geboekt in het Zillertal voor de periode van 2 t/m 10 febr 2019.

Heel goed, veel plezier! Via dit forum @Pensionado? Ik zit die periode ook in het Zillertal.

Mr. Slow

Hartelijk dank! We gaan ons best doen om er een mooie week van te maken!

Per PB zullen we nog nadere info uitwisselen!

Plaats een reactie