BEWintersport is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten

Ski-maat (m) gezocht voor wk Oostenrijk in januari/februari 2019

Ski-maat (m) gezocht voor wk Oostenrijk in januari/februari 2019
  • Pensionado 30 oktober 2018 · 16:24
    Aktieve 65-plusser/aktieve skiër zoekt een ski-maat (mnl) voor de week van 5 of 12 januari 2019. Bestemming bij voorkeur de Zillertal-Arena, maar andere opties zijn ook bespreekbaar.
    Aangezien mijn echtgenote niet meer skiet en eerdere ski-maten helaas niet meer beschikbaar zijn, ben ik op zoek naar een enigszins gelijkgestemde mede-skiër, die, evenals ik, bij voorkeur op mooie pistes langere tochten wil maken met als afsluiting een enkel biertje of Jaga-thee. De bedoeling is verder om een 2p-hotelkamer te boeken obv HP tegen een prijs van ca. € 500,- tot € 600,- pp incl. ski-pas en bovendien zou het heel mooi zijn om al vrijdags te kunnen vertrekken, teneinde 7 dgn te kunnen skiën! Vervoer met eigen auto en obv deling van kosten.

Belangstelling gewekt? Laat het me dan svp weten per directe reactie of PB.

• Pensionado 5 november 2018 · 18:18
    Helaas uitermate geringe belangstelling voor het bovenstaande. Vandaar, dat ik hierbij de periode van de ski-week wens uit te breiden. En wel als volgt:

Een week in januari of februari 2019. In iedergeval buiten vakantie-periodes!

Uiteraard ben ik zeer benieuwd of deze aanvulling/wijziging zal leiden tot meer reacties.
  • Quick 5 november 2018 · 18:56
    @Pensionado niet te vroeg de handdoek in de ring gooien! Wellicht dat potentiële kandidaten pas later op dit forum kijken, als de winter naderbij is/komt! Het is pas begin november, tijd zat. Zeker aangezien je buiten de vakanties wil gaan.
    Mr. Slow
  • Pensionado 6 november 2018 · 10:03
    @Quick: Met de uitbreiding van de periode verwacht ik juist meer belangstelling en inderdaad krijgen we daardoor ook meer tijd om te reageren. Uiteraard ben ik zeer benieuwd naar het vervolg!
  • Ski-Ed 7 november 2018 · 13:13
    Om succes te hebben zou ik het zinnetje "De bedoeling is verder om een 2p-hotelkamer te boeken" wijzigen of weghalen. En gewoon vermelden dat je wenst te verblijven in een eenvoudig doch knus hotel met HP en ieder een eigen kamer voor ca. € 500-600.
    Succes ! Enuhhh als je toch de kamer wil delen zou ik op een andere site op zoek gaan 😃

*bericht bewerkt door Ski-Ed op 7 nov 2018 13:14
  • Pensionado 9 november 2018 · 09:44
    Hartelijk dank voor de tips! Zelf heb ik er nooit bij stilgestaan, dat het voornemen om een 2p-hotelkamer te boeken, verkeerd uitgelegd zou kunnen worden. Temeer daar ik er bij voorkeur van uitga, dat de bedoelde hotelkamer is voorzien van 2 'Einzelbetten'!
    Maar genoeg daarover! Ingeval er aanvullend nog ervaringsdeskundigen in redactionele zin iets willen toevoegen/verbeteren, verzoek ik hen dat te doen dmv een PB. Opdat werkelijk geinteresseerden niet worden afgeleid van het beoogde doel van dit topic, nl. een ruime week heerlijk skiën in Oostenrijk!
  • dan58 9 november 2018 · 09:50
    https://www.wintersport.be/forum/topic/431023.

contacteer @rweiden eens.
    *bericht bewerkt door dan58 op 9 nov 2018 09:51 (1% bewerkt)
    Born to run. B.S.
  • Pensionado 10 november 2018 · 09:59
    Het advies van @dan58 opgevolgd dmv een PB. Wel op voorhand een essentieel verschil gezien qua ski-beleving! Maar wie weet!?
  • Pensionado 16 november 2018 · 11:08
    Het eerder veronderstelde verschil in ski-beleving was toch dermate groot, dat we beide van mening waren, dat het beter zou zijn om nog wat verder te zoeken.
    Bij deze dus!
    *bericht bewerkt door Pensionado op 16 nov 2018 11:09

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.