Geen lift meer nodig :-)

Dit is wel een hele gave manier van snow-kiten!

Click. Click. Peace

Ideaal voor als iemand besluit alle liften te saboteren

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@dan58. Daar heb je je hulpmiddel. Kun je alvast (droog) oefenen.

Hen48

Dat gaat best snel omhoog en best steil ook!!
Wel oppassen dat je niet over de rand wordt geblazen als je boven bent. :-)

@Hulst
't is ook hier dat ik mijn info had gehaald voor 't andere topic, maar jouw eurootje viel te laat hé😜

Born to run. B.S.

@dan58. Ik ben ook vrij kieskeurig bij de onderwerpen die ik frequent volg. En daarnaast heb ik, ondanks mijn leeftijd, nog andere dagvullende bezigheden. Overigens moet er een accent grave op je laatste e.

Hen48

Berggebieden krijgen concurrentie van een besneeuwde Veluwe.

@Hulst

Hoi maat,

Ook ik doe nog meer dan alléén maar fora afschuimen hoor.
Gisteren 4 uur in mijn tuin (17are) gewerkt en 2 x naar recyclagepark met overvolle aanhangwagen snoeiafval. Daarna 2 kleindochters 5 en 6 j afgehaald voor wekelijkse babysit-avond±nacht.😍
Accent staat er toch, of is jouw franse schrijfwijze anders dan de mijne?🤔

Born to run. B.S.

@dan58. Kennelijk veel dezelfde hobby’s. Ik heb de afgelopen week dagelijks in tuinen gewerkt. Van mijn zoon en diens vriend. Bij de laatste na alles rooien nieuwe aanplant. Ook twee kleindochters van 9 en 11, maar die wonen op grote afstand. Als Vlaming met verplicht Frans op school hoorr je te weten dat er 2 soorten accent zijn, waarva n de accent grave streepje naar links is en accent aigu naar rechts. Bij je zinsnede die je gebruikte moet het duidelijk de accent grave zijn. Is van belang voor de uitspraak. Erg belangrijk is het natuurlijk allemaal niet.

Hen48

@Hulst
brilletje niet op?😁 accent grave staat er toch op!

Born to run. B.S.

Nee @dan58 dit is de accent grave hè🙄 en dan doe ik er ook een brilletje voor jou bij 🤓

mama on a mission in the snow

@Skimams
hé - WikiWoordenboek
https://nl.wiktionary.org/wiki/hé
hé. een uitroep om aandacht. Hé, luister eens naar me! een uitroep van verbazing. Hé, is dat echt zo? een uitroep van verrassing. Hé, wat leuk! een versterking …

Accent stond dus juist maar @Hulst benoemde 't verkeerd en ik (dommerik) nam 't over.😂 Over and out.

en 'n brilletje heb ik allang hoor.😜

*bericht bewerkt door dan58 op 11 nov 2018 16:58

Born to run. B.S.

@dan58. Absoluut niet om wijsneuzerig te doen, maar skimans heeft gelijk. In je zinsnede je eurootje viel te laat hoort echt een accent grave. Het is he en niet heeee.

Hen48

@hulst tenzij @dan58 hé bedoelde en wij het verkeerd begrepen😁

mama on a mission in the snow

Maar 't is wel bedoeld als héééééé, vragerig dus en niet als hè als verbaasd bijv.
And by the way voel ik dit zeker niet als wijsneuzig aan…hé? 😂

Misschien moeten we 't is door @Birdheart laten verbeteren. 🤣🤣🤣

Born to run. B.S.

@dan58, ik zou het net zo schrijven als jij. Maar míjn taalkunde is gelijk aan wat mijn deense wartaal toetsenbord zegt en voorstelt. 😜

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Plaats een reactie