recencies

Als Dolemieten fan zou ik toch ook een week naar Jungfrau Region willen gaan ,nu zijn de laatste recencies in 2015 geplaatst .even afgezien van het filmpje wat geplaatst is zou ik wat meer updates willen zien .zijn er die hun ervaringen willen delen in dit forum ? alvast bedankt.

Wat wil je weten @ceel? Als je wat gerichte vragen hebt, wil ik die best beantwoorden! Sinds 2015 is er niets/weinig aan het skigebied van Jungfrau Region veranderd, dus die reviews zijn nog actueel genoeg. Wel wordt volgend jaar de Männlichenbahn vervangen en volgt het jaar erop een 3S-bahn van Grindelwald naar Eigergletscher.

Mr. Slow

En aanvullend, wat trekt je zo aan aan het gebied? Omgeving (terecht), ski/board mogelijkheden (mwoa) of…?

Pure interesse vanwege je Dolomieten voorkeur.

Hn65.omgeving sowieso.maar als je Dolomieten fan bent qua natuur,eten ,prijs kwaliteit verhouding.vriendelijk heid mensen in het Duitse gedeelte en pistes,dan ben je wel benieuwd of reviews nog up to date zijn

Mijn ervaring is beperkt tot 1 x, er zijn hier absoluut mensen met veel meer ervaring, maar het is er inderdaad prachtig. Totaal anders dan Dolomieten, maar dat kan ook niet anders met Jungrau/Monch/Eiger, echt schitterend. Maar voor het pure skiën vind ik het niet te vergelijken en vind ik Dolomieten vele male beter. Over prijs/prestatie nog maar te zwijgen alsook het eten. Maar… ik zou het absoluut een keer doen als je het budget hebt, het is zeker de moeite waard.

Plaats een reactie