Goed adres skihuur Nederland

Om niet ter plekke nog ski’s etc. te huren en mogelijk geld te besparen wil ik uitzoeken of ik goed en voordelig ski’s en schoenen kan huren in (midden) Nederland. Bij voorkeur een verhuur waar je vooraf weet welk merk/model ski’s je kan kiezen. Iemand goede tips?

Ps. Ik weet dat ik ze dan niet kan ruilen in Oostenrijk en ik heb al een dakkoffer op het dak voor de medereizigers met eigen ski’s.

Gewoon ter plekke huren @Mathijs6
Veel beter en makkelijker.
Hebben altijd goed spul en als je klachten hebt of je wilt toch andere ski’s is dat geen probleem.
Heb je wel eigen schoenen?

Wat ik zo even snel zag (bij Soelaart in Haarlem) hoef je het voor het besparen ook niet te doen. Zij rekenen 90 euro per paar voor 10 dagen ski/board huur en 40 euro voor schoenen. Zal vast wel iets goedkoper kunnen en meer centraal in NL maar of het nu zoveel extra voordeel brengt.

Ik zou het niet doen.

A. Omwisselen gaat niet.
B. Zijn toch lastige dingen mee te nemen.
C. De prijs terplekke is goed koper dan ik in NL zo snel kan vinden.

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Vos Ski in Baarn heeft mooi materiaal, en de mogelijkheid om nieuw materiaal uit de winkel te huren. De prijzen zijn er echter ook naar.
Als je vooraf reserveert zijn de prijzen ter plaatse vergelijkbaar. Wel een goede optie zou het huren van schoenen kunnen zijn. Hoewel je hier niet mee terug kan is de kans op een goede schoen hier in Nederland wel weer wat groter. Simpelweg minder verhuurdagen/zweetvoeten.

Klein Oostenrijk in Culemborg verhuurt volgens mij nette ski’s. Geen idee wat dat kost. Midden-Nederland is trouwens een ruim begrip.

Skischuur in Ermelo. Four Seasons in Duiven. Denk dat Wim Jacquet in Amersfoort ook wel verhuurd.

Maar midden Nederland is inderdaad wel erg ruim. Voordeel van huren in nl is dat je vaak meer tijd hebt om ski’s uit te zoeken die bij je passen en het is wel iets goedkoper.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Davelaar Sport Veenendaal

Bedankt voor de tips. Het is vooral handig dat we dan direct bij aankomst de piste op kunnen, we zitten halverwege de berg aan de piste, maar niet direct bij een verhuur. Dus ik ga de adressen maar even vergelijken.

*bericht bewerkt door Mathijs6 op 18 nov 2018 15:35

Ook dat is in mijn ogen geen belemmering hoor @Mathijs6, als je namelijk na het uitpakken van je auto met degene die moeten huren fff met de auto terug rijd naar een verhuur kun je binnen een uur alsnog op de piste staan. Kies wel voor een grotere verhuur shop die meer mogelijkheden heeft en zorg dat je vooraf al weet wat je wilt en wat ze hebben door vooraf mailcontact. Succes😉

LA NORMA😍☃️

Skischuur in Ermelo. Four Seasons in Duiven. Denk dat Wim Jacquet in Amersfoort ook wel verhuurd.

Maar midden Nederland is inderdaad wel erg ruim. Voordeel van huren in nl is dat je vaak meer tijd hebt om ski’s uit te zoeken die bij je passen en het is wel iets goedkoper.

Roy83 op 16 nov 2018 20:21

Wim Jacquet verhuurt inderdaad. Heet alleen DAKA sport tegenwoordig ;) Ten tijde van Wim Jacquet erg goed en professioneel geholpen. Helaas de afgelopen keer erg slecht geholpen op de skiafdeling. Geen idee of dit te maken had met overname aan de kwaliteit van de spullen zal het vast niet liggen.

*bericht bewerkt door Sneeuwschraper op 19 nov 2018 08:47

Wat hebben skiers en boarders gemeen? Ze kunnen beide niet skiën

Het assortiment is niet echt veranderd sinds het Daka is geworden. Er zijn wel flink wat mensen weg gegaan, waaronder een paar erg goede krachten. Die zijn er nog steeds wel een paar, maar die moet je maar net treffen. Zeker op koopavond en in het weekend is de kans groot dan je een zaterdagkracht treft.

Plaats een reactie