CP skihem met vizier: waar kopen?

beste allen,

Mijn interesse is gewekt voor volgende skihelm: SKIHELM CP CAMURAI - ZWART - DL MEEKLEUREND MULTICOLOUR MIRROR VIZIER CAT. 2-3.
Ik woon te Bredene (Vlaanderen - België) en zoek naar een verkooppunt waar het het artikel ook kunt bekijken en passen. Iemand een idee? Eventuele beoordeling van de helm is uiteraard ook welkom.
Beste groet, Luc

Rare vraag Luc, maar waarom speciaal deze? Zou gewoon naar een shop gaan met flink assortiment en eerst eens filteren op basis van pasvorm eigenlijk, of heb je deze al ergens op gehad?

Edwin van Riel

Nee nog niet gepast. Interesse vooral op basis van omschrijving en specificaties. Je hebt zeker een punt om eens wat helmen vooraf te passen in een shop. Ik was nog niet zover. Wilde alleen eens weten waar je in mijn omgeving ook de CP kon passen. Dat kan ik nergens vinden. Dank voor de reactie.

Geen idee eigenlijk. Ken het merk niet, ook niet gezien op testweekend in Solden en Stubaier. Toevallig zelf wat helmen getest, is Oakley, casco, giro en Smith. Laatste zat het beste. Bijpassende bril gekocht. Vizier was ook prima, maar leek me minder handig als je eens voorover in de sneeuw dondert, heb altijd een reserve bril bij, die mogelijkheid vervalt dan. Vond de helmen van Casco geweldig, maar het glas slecht bij minder licht, anders had die het ook kunnen worden.

Edwin van Riel

Dank voor de info.

Heb een CP botsmuts met gewoon vizier. Gekocht in Serfaus enkele jaren geleden. Zit op mijn bolletje super. Veel gepast destijds maar deze zit dus bij mij top. Ik weet zeker dat je op de site van de fabrikant meer info zal vinden mbt hun dealers. Daar al gekeken?

Kon de site nergens terugvinden.

Google cp en helmets et voila.
http://www.cp-fashionatsports.com

Neem aan, dat een botsmuts een helm is? Mooi woord, had Zuid-Afrikaans kunnen zijn 😂

Edwin van Riel

Tx Dr. Phil voor het web-adres.

Google cp en helmets et voila.
http://www.cp-fashionatsports.com

DrPhil op 19 nov 2018 18:42

Google is ook erg lastig ;)

Freeride = Life

.

*bericht bewerkt door Arnie777 op 19 nov 2018 19:29

Freeride = Life

Waarom deze? Ding is peperduur.

Tx Dr. Phil voor het web-adres.

Helaas kan ik geen dealers in België vinden.

Ook vastgesteld. Er zijn wel enkele shops in het skigebied Morzine-Les Gets waar ik regelmatig wel ben. Misschien ga ik daar wel eens kijken indien ik eerder nog geen keuze zou hebben gemaakt.

Plaats een reactie