Te koop: Peak Performance

Te koop: Peak Performance set (rood/blauw) (maat M)

Vraagprijs als set €160

Los voor de jas of broek €100

Bij deze gaat mijn nette Peak Performance heren set in de verkoop. De jas en broek passen perfect bij elkaar. De set is na laatste gebruik gewassen en geïmpregneerd. Het is dus een technische set kleding van Peak Performance die waterdicht en ademend is. De broek is voorzien van Gore Tex en de jas van Peak Performance variant van Gore Tex oftewel Hipe Core. De jas heeft ventilatie ritsen onder de armen en vele handige zakken (o.a. voor skipas). Daarnaast een hoge kraag en ruime capuchon. Ook is de set erg licht in vergelijking met andere skikleding. In de afgelopen drie seizoenen gebruikt, maar voornamelijk mijn pak van de skischool aan gehad. Daardoor ongeveer 10 weken in gebruik geweest.

Zie marktplaats advertentie voor foto’s. Foto’s zijn te groot om te uploaden.

https://link.marktplaats.nl/m1346073604

*bericht bewerkt door Roestini op 19 nov 2018 19:00

Up

Prijs drop naar €140. Erg weinig voor een goede set, in nette staat.

Als ik op zoek zou zijn naar zoiets zou ik wel willen weten om welk model/serie het precies gaat, 2 laags of 3 laags Goretex bijvoorbeeld, als je dat in de advertentie hier erbij kan zetten, en ook op MP natuurlijk, dan vinden de zoekers makkelijker jouw advertentie. Succes met de verkoop!

2 laags Goretex variant. Met lichte voering. Waterdicht, winddicht en ademend. De set ligt nu in de weg, omdat ik op korte termijn naar Oostenrijk vertrek voor het seizoen. De set blijft dan ongebruikt in Nederland liggen. Zonde voor een mooie set. Dus doe een goed bod en hij is voor jou.

Laatste poging voor dat ik zelf naar Oostenrijk vertrek. €125! voor jas en broek!

Eventueel wel interesse! Laat even weten waar je woont

Regio Hilversum!

Plaats een reactie