Ski-maat (m) gezocht voor Les Trois Vallées 8 t/m 16 maart 2019

Aktieve 65-plusser/ervaren skiër zoekt een eveneens ervaren ski-maat (m) voor de ruime week (7 dgn skiën) van 8 t/m 16 maart 2019 in Les Trois Vallées (Fr), het grootste aaneengesloten ski-gebied in Europa.

Geboekt is inmiddels een zeer gunstig geprijsd appartement/studio in het centraal gelegen Brides les Bains. Van daaruit zijn alle ski-gebieden van L3V’s optimaal bereikbaar, zodat op de diverse mooie pistes op relaxte wijze uitstekend langere tochten gemaakt kunnen worden.

Autoreis en verblijf op basis van gedeelde kosten en gerekend wordt op enige zelfwerkzaamheid op het gebied van maaltijden en kameronderhoud. Concrete invulling is nader bespreekbaar.

Belangstelling gewekt? Vragen? Laat het me svp weten via dit topic of dmv een PB.

In aansluiting op het bovenstaande kan ik nog berichten, dat het een appartement betreft in ‘Le Grand Chalet’ in het centrum van Brides les Bains. Particulier gehuurd à € 280,- en we kunnen er al op vrijdagavond in!

Verder is een ski-vakantie in L3V’s wellicht extra interessant voor mede-65-plussers ivm de Seniorkorting van 10% op de liftpas!! En trouwens …, krasse 75-plussers kunnen zelfs rekenen op een volledig gratis ski-pas !!

Meer weten? Ik verneem het graag!

In aansluiting op het voorgaande wil ik graag nog even vermelden, dat ik op zoek ben naar een mede-skiėr, omdat mijn echtgenote niet meer skiet en andere bekenden helaas niet beschikbaar zijn in de genoemde periode.

*bericht bewerkt door Pensionado op 25 dec 2018 16:58

Ik ben geïnteresseerd, 73 jaar, matige skiër; hoewel begin oktober jl. (2e) knie vervangen, heb ik er wel weer zin; mijn eerdere maatje heeft advies gekregen niet meer te gaan. Laat even horen of je al iemand gevonden hebben. Je kan me ook bellen: 06-103 56891.
John Huijg

Met dank voor de reactie van @JohnHuijg stel ik voor, dat we verdere informatie uitwisselen dmv PB’s (Privé-berichten)

Doe me een plezier: neem telefonisch contact op (mob: 06-103 56891), je kan ook mailen (johnhuijg@hotmail.com), want PB is (voor mij) moeilijk te vinden…

Op deze wijze wil ik graag even melden, dat ik mijn zoektocht af heb kunnen ronden en ik er in ben geslaagd een mede-skiër te vinden. Dit was overigens de kandidaat, die zich net vòòr John Huijg per PB bij mij had gemeld.
En nu dus òp naar een mooie ski-vakantie in een zo mogelijk zonnig L3V’s in de eerste volle week van maart 2019!!

Plaats een reactie