TGV aanvaardt geen groepen meer naar wintersportgebieden!!

17?

DrPhil op 24 nov 2018 22:54

+1

Waar zouden we zijn zonder de trein 😬

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

null
null

DrPhil op 24 nov 2018 22:41

En dan de boeking nog een keer doen . Dan krijg je soms in eens andere plaatsen . Afgelopen jaar ook gehad alleen met de zon Thalys . En ineens was 1 ste klas premium goedkoper dan 2de klas 😀🤣

miepmiep op 24 nov 2018 22:49

Zolang de plaatsen maar bij elkaar zitten. Dan heb je twee groepen van 9. Wow.

DrPhil op 24 nov 2018 22:52

Ik ben nog steeds overdondert dat je me zo wil helpen, maar ik herhaal: deze post was louter informatief. Dat SNCF hier klaar en duidelijk zegt dat ze GEEN groepen aanvaarden voor wintersportbestemmingen (ofwel tegen woekerprijzen), dat stoot me tegen de borst.

De eerste sneeuw valt altijd te laat

Waarom stuit je dat tegen de borst? Ze zullen er vast een goede reden voor hebben. Zoals al genoemd, overlast bv.
Of dat ze dan te weinig plek hebben voor andere klanten.
En zo erg is het niet, want groepen van 9 kun je nog steeds zo boeken.

*bericht bewerkt door DrPhil op 24 nov 2018 23:12

Waarom stuit je dat tegen de borst? Ze zullen er vast een goede reden voor hebben. Zoals al genoemd, overlast bv.
Of dat ze dan te weinig plek hebben voor andere klanten.
En zo erg is het niet, want groepen van 9 kun je nog steeds zo boeken.

DrPhil op 24 nov 2018 23:11

Overlast??? Ik denk nu niet dat de mensen die beslissen over strategische lijnen, zich erg veel aantrekken van overlast. Om dit nu af te sluiten met een nummer van een zeer gerespecteerde Nederlander wens ik jullie allemaal een goede

De eerste sneeuw valt altijd te laat

Wordt het te moeilijk op inhoud?

Ik ben nog steeds overdondert dat je me zo wil helpen, maar ik herhaal: deze post was louter informatief. Dat SNCF hier klaar en duidelijk zegt dat ze GEEN groepen aanvaarden voor wintersportbestemmingen (ofwel tegen woekerprijzen), dat stoot me tegen de borst.

Ward-Cé op 24 nov 2018 23:07

Er staat Nergens dat ze geen groepen aanvaarden. Enkel minder groepen. Nouja dan gaat de prijs omhoog. Dat is nu verstandig zaken doen.
Heb je ze al een vriendelijk telefoontje gedaan? En dan kijken of een behulpzame ncfs-er je bereid is om jullie telefonisch 1 voor 1 te boeken maar ze je zo wel bij elkaar kan plaatsen. Misschien niet alle 18 bij elkaar maar misschien in 2 groepjes van 9 of 3 van 6 of allemaal wel in dezelfde coupe maar niet perse naast elkaar. Vaak kan er telefonisch zoveel meer dan per email of per digitaal geneuzel.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik ben nog steeds overdondert dat je me zo wil helpen, maar ik herhaal: deze post was louter informatief. Dat SNCF hier klaar en duidelijk zegt dat ze GEEN groepen aanvaarden voor wintersportbestemmingen (ofwel tegen woekerprijzen), dat stoot me tegen de borst.

Ward-Cé op 24 nov 2018 23:07

Er staat Nergens dat ze geen groepen aanvaarden. Enkel minder groepen. Nouja dan gaat de prijs omhoog. Dat is nu verstandig zaken doen.
Heb je ze al een vriendelijk telefoontje gedaan? En dan kijken of een behulpzame ncfs-er je bereid is om jullie telefonisch 1 voor 1 te boeken maar ze je zo wel bij elkaar kan plaatsen. Misschien niet alle 18 bij elkaar maar misschien in 2 groepjes van 9 of 3 van 6 of allemaal wel in dezelfde coupe maar niet perse naast elkaar. Vaak kan er telefonisch zoveel meer dan per email of per digitaal geneuzel.

Birdheart op 25 nov 2018 08:55

TS zoekt geen oplossing, hij wil ons alleen over een ontwikkeling bij de SNCF informeren. En het liefst heeft hij veel empathie van mede-wintersporters. Die dan ook mee gaan klagen dat alles maar duurder wordt… En dan samen zoeken naar iemand die we de roetveegpiet kunnen toespelen.

En dan samen zoeken naar iemand die we de roetveegpiet kunnen toespelen.

De TGV rijdt toch niet meer op kolen?

*bericht bewerkt door Birdheart op 25 nov 2018 09:19

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

En dan samen zoeken naar iemand die we de roetveegpiet kunnen toespelen.

De TGV rijdt toch niet meer op kolen?

Birdheart op 25 nov 2018 09:18

Daarom is ie zo duur geworden.

Vermakelijk topic, heb hem van de eerste tot de laatste post gelezen. Smullen ! Iedereen bedankt voor zijn bijdrage 👍👍

Ik ben nog steeds overdondert dat je me zo wil helpen, maar ik herhaal: deze post was louter informatief. Dat SNCF hier klaar en duidelijk zegt dat ze GEEN groepen aanvaarden voor wintersportbestemmingen (ofwel tegen woekerprijzen), dat stoot me tegen de borst.

Ward-Cé op 24 nov 2018 23:07

Er staat Nergens dat ze geen groepen aanvaarden. Enkel minder groepen. Nouja dan gaat de prijs omhoog. Dat is nu verstandig zaken doen.
Heb je ze al een vriendelijk telefoontje gedaan? En dan kijken of een behulpzame ncfs-er je bereid is om jullie telefonisch 1 voor 1 te boeken maar ze je zo wel bij elkaar kan plaatsen. Misschien niet alle 18 bij elkaar maar misschien in 2 groepjes van 9 of 3 van 6 of allemaal wel in dezelfde coupe maar niet perse naast elkaar. Vaak kan er telefonisch zoveel meer dan per email of per digitaal geneuzel.

Birdheart op 25 nov 2018 08:55

Of in je allerbeste france schrijven . Laten blijken dat je moeite doet. Helpt ook vaak.

Vermakelijk topic, heb hem van de eerste tot de laatste post gelezen. Smullen ! Iedereen bedankt voor zijn bijdrage 👍👍

Pirmin op 25 nov 2018 09:34

@Pirmin en wat is dan nu jou conclusie wat het punt is?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Dat het nog steeds mogelijk is om met een gezelschap, tegen een redelijk tarief, met de trein naar de Franse sneeuw te reizen. Wellicht hier of daar wat aanpassing of compromis nodig t.o.v. van het verleden, maar er zijn mogelijkheden.

Dat het nog steeds mogelijk is om met een gezelschap, tegen een redelijk tarief, met de trein naar de Franse sneeuw te reizen. Wellicht hier of daar wat aanpassing of compromis nodig t.o.v. van het verleden, maar er zijn mogelijkheden.

Pirmin op 26 nov 2018 07:16

Zoals kijkeens bij treinreiswinkel of ns international . Wie weet kunnen zij wel iets doen.

Zoals kijkeens bij treinreiswinkel of ns international . Wie weet kunnen zij wel iets doen.

miepmiep op 26 nov 2018 07:43

Ik zou de eerste adviseren, die zijn in de praktijk wat creatiever is mijn ervaring.

Rob

Zoals kijkeens bij treinreiswinkel of ns international . Wie weet kunnen zij wel iets doen.

miepmiep op 26 nov 2018 07:43

Ik zou de eerste adviseren, die zijn in de praktijk wat creatiever is mijn ervaring.

RCGrootveld op 26 nov 2018 09:28

Of beide en kijken wie met de beste deal komt 😀

Rigoureus tegen elkaar uitspelen, die aanbieders. :)

Of beide en kijken wie met de beste deal komt 😀

miepmiep op 26 nov 2018 09:40

Als je na 4 keer weet, dat dat altijd de zelfde partij is en dat die bovendien (itt de concurrent) binnen 2 dagen reageert op email aanvragen, bestempel ik het benaderen van de concurrent bij 5+ als tijdverspilling.

Rob

Misschien kan @Ward-Cé even bellen met het spoorwegmuseum in Utrecht. Die willen hem en zijn vriendjes vast voor een zacht prijsje charteren:

*bericht bewerkt door Thomas op 26 nov 2018 12:14

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Plaats een reactie