Eigen bril beslaat

Hoi,
Ik heb een vizierhelm van Slokker daar ik brildragend ben. Nu merk ik toch dat mijn bril onder de vizierhoek beslaat. Hoe kan dit?
Heeft iemand tips? Groet Albert.

Ik bedoel natuurlijk vizierhelm en niet vizierhoek.

Ik heb ook een slokker, type raider met vizier maar ik heb geen beslagen brilglazen.
Kom het meschien door je adem die er onder komt door bijvoorbeeld een sjaal of door warmte van je hooft. Waar je ook op moet letten bij sneeuwval dat je hem dicht houd anders valt er sneeuw tussendoor . En wat ook helpt is minder naar benede kijken.

Bedankt Martijn

Insmeren met vaatwasmiddel/spug. Doen duikers ook
Klaar is Kees

Hallo,
Ik had een gewone bril met de neusvleugeltjes die direct aan het montuur verwerkt waren. Nu een bril die iets verder van mijn gezicht af staat met van die schroefjes aan de vleugeltjes. Weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zo is, maar mij heeft het enorm geholpen. Zet ook wel eens het vizier even op een klein kiertje dat de lucht er tussen kan.
Gr. Janette.

OK bedankt voor je tips. Groet Albert

ventilatie wel belangrijk inderdaad, zelf neem ik ook een paar anti condens doekjes mee welke ik bij een brillenwinkel haal,
deze helpen ook wel goed

Ja, ik gebruik ook altijd van die brillenpoetsdoekje die je per 100 in een doosje bij de drogist koopt. 1 of 2 keer per dag even er overheen, scheelt veel ergernis.

Plaats een reactie