Buckelpistes

Die in huizen ligt er mooi bij. Prima te doen, even wennen aan borstels (glijd wat weg). Maar zijn leuke trainingen. Als je in de sneeuw buckels kan, kan je ze ook in huizen. Even kwestie van wennen aan de baan.

Belangrijkste impact factor is het weer…na een flink regenbuitje zijn de buckels een stuk sneller;)

Veel plezier!

Net terug van 4 dagen skien, en voor het eerst* Geen buckels geskied, de laatste 3 dagen, domweg omdat ze er niet echt waren en er zo veel leuke andere dingen te doen waren (poeder, mini couloirs etc)
Zo blijkt maar weer, al mijn liefde voor buckelpistes gaat de deur uit zo gauw er een flink pak sneeuw valt, at ben ik toch een trouweloos monster ;-)

Mannen, ik zal je op de hoogte houden. Al eens eerder naar zitten kijken, maar nooit van gekomen, ligt hiervandaan ook niet echt gunstig, maar heb er zin in!

@Roy83: doe je toch lekker mee? Waren nog een paar plaatsen vrij in mei. Boek in eerste instantie serie van 2 of 4 om te kijken of het wat is ;)

Edwin van Riel

Voor mij is de ligging ook niet heel gunstig, maar misschien gaat t passen…ik zal eens kijken!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Plaats een reactie