Roest op ski's door -zoek recco

@HeidilnTheAlps
Ik zag op de foto dat je aardig wat last hebt van vochtvlekken op de muur. Ik zou daar alles maar weghalen en niet alleen je ski’s 😜 Anders kan je volgend jaar weer opnieuw beginnen.😧

Hooykaas op 2 dec 2018 15:09

Nou dat was niet waar de lekkage was. Dat valt mee, en is vies meer dan vochtig. Zeker niet meer in de tas opbergen. Dat had ik niet gedaan met de ski’s van de kids, en ze waren niet waar de lekkage was ook.

Dus, vandaag langs MK en de ski’s weggebracht, ik mag vanaf dinsdag ze weer ophalen.

Maar ik was al aan het kijken van nieuwe skis. Deze zijn 100 mm under foot, en kijk naar gewoon piste ski’s. Ik ga volgende week naar de VS toe, en ik heb al een paar op oog… al heb ik geen goed ski tas meer, ook nog.

Bedankt iedereen voor de steun en de tips - en ja, ik ben toch gevoelig over mijn schrijftelijk nederlands… ach, ja er ligt sneeuw Piemonte, dus ik ben blij.

@HeidiInTheAlps Gaaf design trouwens! En het roest op de staalkant is weg te slijpen zonder veel moeite. Met een zacht schuursponsje (kijk dan naar een wit schuurvlak) kun je de andere vlekken ook wat verminderen. Pak een niet al te agressief reinigingsmiddel voor nog wat extra resultaat.

@HeidiInTheAlps Gaaf design trouwens! En het roest op de staalkant is weg te slijpen zonder veel moeite. Met een zacht schuursponsje (kijk dan naar een wit schuurvlak) kun je de andere vlekken ook wat verminderen. Pak een niet al te agressief reinigingsmiddel voor nog wat extra resultaat.

Bennie op 2 dec 2018 16:48

Ik laat het over aan de profressionals. De ski’s zijn duur, ik heb in een uitverkoop gescoord, maar ik ga 800 of meer om ze te vervangen…

@HeidiInTheAlps Gaaf design trouwens! En het roest op de staalkant is weg te slijpen zonder veel moeite. Met een zacht schuursponsje (kijk dan naar een wit schuurvlak) kun je de andere vlekken ook wat verminderen. Pak een niet al te agressief reinigingsmiddel voor nog wat extra resultaat.

Bennie op 2 dec 2018 16:48

Ik laat het over aan de profressionals. De ski’s zijn duur, ik heb in een uitverkoop gescoord, maar ik ga 800 of meer om ze te vervangen…

Ski’s al weer thuis - klaar voor de kerst

Mooi, geen probleem neem ik aan? Had hier ook ff wat roest op 1 vd staalkanten. Weggehaald met “schleifgummi” en daarna gewoon kunnen slijpen. Was echt maar heel oppervlakkig.

Edwin van Riel

Plaats een reactie