5-12 januari Alpe d'Huez

Hee!

wij gaan van 5-12 januari naar Alpe d’Huez
Wie zijn wij?

Skiër, man, 31, komt overal vanaf
Snowboarder, man, 24, komt overal vanaf
Skiër, vrouw, 22, komt ook overal vanaf
kennen elkaar via dit forum, de 2 mannen zijn al eerder samen op wintersport geweest, ik sluit me nu voor het eerst bij hen aan

Wat zijn we van plan?
lekker op pad en smiddags eten in een restaurantje op de piste.
De mannen zijn ook van plan het snowpark in te gaan, ikzelf heb hier nog geen ervaring mee
Savonds kunnen we zelf koken of uit eten gaan
We gaan in ieder geval ook gebruik maken van de apresski, daarom zullen we niet de allereerste lift pakken sochtends maar we laat word het ook zeker niet, indicatie is rond 8 opstaan en dan klaarmaken en de piste op
Qua verblijf zijn we van plan iets budget te pakken maar wel waar niemand in de woonkamer hoeft te slapen

Qua groepssamenstelling zou het leuk zijn als er nog een vrouw meegaat, maar een man is ook zeker welkom! Meerdere mensen kan ook

We gaan over 2 weken boeken dus wil je mee stuur dan even een berichtje voor die tijd!

Marjan

*bericht bewerkt door mvl20 op 02 dec 2018 15:03

Dit jaar helaas maar 1x op wintersport (Op de planning) Veel te weinig natuurlijk.
Ben zelf niet echt bekend met Alpe d’Huez als skigebied

Ben 22, man, ski al 18 jaar op de Oostenrijkse bergen… Opzich geïnteresseerd!, al zou dit dan wel de eerste keer zijn dat ik met een groep onbekenden op wintersport ga, wat natuurlijk heel leuk kan zijn!

@Poederonderdelatten ik heb je een PB gestuurd!

@Poederonderdelatten ik heb je een PB gestuurd!

mvl20 op 3 dec 2018 22:22

Gezellig, maar ik heb nog niks ontvangen haha

@Poederonderdelatten ik heb je een PB gestuurd!

mvl20 op 3 dec 2018 22:22

Gezellig, maar ik heb nog niks ontvangen haha

Poederonderdelatten op 3 dec 2018 22:24

nu wel?

Update, zijn nog steeds met 3, iemand interesse laat het horen!

Hallo, zijn jullie al voorzien of is er nog plek vrij? Ik ben man 21 en ik ski zo’n 5 jaar nu.

Hoi! Ik heb ook wel interesse… Zelf nu 6 x op wintersport geweest en kom van de meeste pistes ook wel af.

Hallo, zijn jullie al voorzien of is er nog plek vrij? Ik ben man 21 en ik ski zo’n 5 jaar nu.

Bavadi op 12 dec 2018 11:14

Hoi! Ik heb ook wel interesse… Zelf nu 6 x op wintersport geweest en kom van de meeste pistes ook wel af.

Xcist op 12 dec 2018 13:32

Hee allebei, sorry ik ben het topic vergeten te laten sluiten. wij hebben gister net 4 man geboekt in les deux alpes. Misschien kunnen jullie met zn 2e daar boeken en dan kunnen we daar meeten?

Plaats een reactie