Jones - Mountain Twin - Snowboard review

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit Snowboard? Ik heb recent een exemplaar van 2019 gekocht en ben benieuwd naar ervaringen van andere snowboarders betreft dit board

Hoe is de fabriekswax bijvoorbeeld? Hoe is het board op de piste? Prijs/Kwaliteit?

Waxen moet je gewoon bijhouden, board is prima allround, iets te slap naar mijn mening. Maar helemaal afhankelijk van jouw niveau/doeleinden kan dat prima zijn. Jones vind ik vaak iets aan de prijzige kant, maar ze maken zeker prima boards.

Online zijn ook echt meer dan genoeg reviews te vinden van dit board. Probeer thegoodride (al moet je daar ook echt tussen de lijntjes lezen wat voor boarder het getest heeft), angry snowboarder of transworld.

Tiny-M, wanneer wax jij je board opnieuw? laat je het doen tijdens de wintersport? kun je met een bepaalde wax een week vooruit in de sneeuw? ik zit er aan te denken om het board te gebruiken 1 dag op een indoorbaan en hem daarna te waxen voor een week in de bergen.

Als hij langzamer gaat. Afhankelijk van de condities en wat ik ermee doe, kan dat 1x in de paar dagen zijn of ruim een week niet.

Jones MT laatst een 1,5 u gereden bij snowworld. Heerlijk camber board. Stuger dan wat ik rij (K2-Raygun en de boards die ik getest had)

Ik heb afgelopen jaar 90x snowworld gereden. Gewone wax slijt te snel. Daarom indoor wax gebruiken.
Voor de wintersport heb ik deze ook gebruikt.

Pat.

Plaats een reactie