BEWintersport is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
restaurants in Livigno

restaurants in Livigno

Dit onderwerp gaat over de bestemming Livigno

• Maria-D 5 december 2018 · 15:35
    Wie heeft er tips voor leuke, gezellige, goeie restaurants in Livigno?
  • Alex 5 december 2018 · 15:47
    Bait Dal Ghet is een hele goede: https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-g194799-d1426166-Reviews-... Het is er wel altijd druk en moet je even wachten voor er een tafel vrij is, maar dat is echt de moeite waard.

When life gets too complicated.... SKI
  • Harald3 5 december 2018 · 16:20
    Uiteraard wel afhankelijk van wat je wil eten en budget. Maar ons lijstje ziet er als volgt uit:

- Why not voor een lekker burger
    - Dosde voor een goede pasta
    - La Mirage voor een heerlijke pizza, wel reserveren, zijn zus heeft Bait Dal Chet.
    - Paprika, als het wat mag kosten
    - La Pastorella als je niets anders weet te vinden
    - Roxy bar voor toeristen menu, en goedkoop
    - Focolare super
    - Bivio als geld geen rol speelt
    - Hotel Helvetia
    - La Grolla als je nergens geen plek kunt vinden met een uitgebreide keuken en heel betaalbaar

Eet smakelijk
    *bericht bewerkt door Harald3 op 5 dec 2018 16:20
    Groeten, Harald / Dakkoffer4rent
  • Maria-D 6 december 2018 · 10:58
    wauw wat een uitgebreide lijst, bedankt!
  • dan58 6 december 2018 · 11:25
    @Maria-D

Wel iets duurder maar wat 'n locatie en hoe lekker, niet ver van jullie verblijf, wel best reserveren.
    Wij zijn er toevallig terechtgekomen, overal vol en hier was nog 'n plaatsje vrij voor 'n uurtje.
    Hebben toen iets klein genuttigd maar wel genoten en gaan hier zeker terug.✨🍽

La Pioda Via Saroch 604
    Born to run. B.S.
  • snowbert 6 december 2018 · 17:37
    Hoi, wij gaan met de Kerst naar Livigno.
    Mooi lijstje met restaurants. Wij willen reserveren bij Angels and Demons voor de kerst.
    Goede keus? iemand ervaring?
  • Harald3 6 december 2018 · 21:20
    Ik denk dat het een prima plek is om je vakantie te vieren, mooi park van wat ik zie op internet.

Enige nadeel wat ik zie is dat het een eindlonen is vanaf het park naar het centrum van Livigno. Er rijd overdag een bus prima te doen maar als je 's-avond wat wil eten is het een aardige stuk lopen.

Ligt er aan hoe je je vakantie vier en met name qua eten, wij eten alle dagen buiten de duur als bij in Livigno zijn en zitten dan ook in de winkel straat.

Veel ski plezier komende kerst.
  • dan58 6 december 2018 · 21:29
    @Harald3

ik denk dat ie 't heeft over 't restaurant Angels and Demons om Kerstavond te vieren.😉
    Born to run. B.S.
  • snowbert 6 december 2018 · 21:58
    Yep...maar toch bedankt...
    Heb ff rondgeneusd. Restaurant lijkt me prima, temeer omdat de helft van het gezin vegetarisch is. Altijd lastig om dan een goede keuken uit te zoeken maar deze lijkt ok...
  • Harald3 7 december 2018 · 10:41
    @Harald3

ik denk dat ie 't heeft over 't restaurant Angels and Demons om Kerstavond te vieren.😉dan58 op 6 dec 2018 21:29
    Yep...maar toch bedankt...

Heb ff rondgeneusd. Restaurant lijkt me prima, temeer omdat de helft van het gezin vegetarisch is. Altijd lastig om dan een goede keuken uit te zoeken maar deze lijkt ok...snowbert op 6 dec 2018 21:58

Sorry, sorry, niet goed gelezen.

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.