Shortski 21-24 december

Hoi,

Ik ben opzoek naar een skigebied voor een shortski tussen 21 en 24 december. Vermits mijn vrienden en mezelf studenten zijn zullen we wel op het budget moeten kijken. Ik heb een voorkeur voor Oostenrijk maar Frankrijk kan natuurlijk ook! Ik was aan het kijken naar de iets hogere gebieden maar weet niet of dit nog nodig is voor goede sneeuw te vinden eind december. Ik hoor graag jullie meningen!

Groeten,

Sander

Hangt ervan af hoeveel jullie willen apresskien. In Oostenrijk is dat leuker en goedkoper dan in Frankrijk. Gaan jullie met eigen vervoer?

Kijk eens naar Saalbach Hinterglemm, Mayrhofen of Kirchberg. SkiWelt kan ook, Westendorf bijv. Hoger gebied is denk ik niet strikt noodzakelijk met de voorspelde sneeuwval.

Mr. Slow

Goedkope shortski zou prima kunnen in Frankrijk rondom La Clusaz, Le Grand Bornand, Morrilon/Samoens of Les Gets. Accomodaties in Les Gets en La Clusaz zijn niet de goedkoopste maar wel sfeervol. Oostenrijk is Kleinwalsertal of Schoppernau niet te ver en goed betaalbaar. Montafondal is erg mooi skiën maar wel wat duurder.

Plaats een reactie