Snowboard schoenen voor smalle voet

Dag iedereen,

Ik ben opzoek naar een snowboardschoen voor dames met een smalle voet. In december 2016 heb ik mijn eerste paar eigen snowboardschoen gekocht (Salomon kiana).
Op het moment dat ik deze kocht dacht ik dat ze prima zaten, niet te strak, maar ook niet te los. Nu ik de schoenen 2 jaar heb, en ik natuurlijk beter ben gaan snowboarden merk ik dat mijn voet te smal is voor de schoen. Ik kan mijn voet teveel bewegen, hoe hard ik de schoen ook aantrek.

Ik ben terug geweest naar de winkel waar ik ze gekocht heb in de hoop dat ze me daar verder konden helpen met het vinden van een nieuwe goed passende schoen. Heelaas was het aanbod beperkt en konden zij mij daar niet verder helpen.

Mijn vraag is dus of er een merk/model is waarvan de snowboardschoenen smal vallen.

Alvast bedankt!

Frosty bij MK ski service. Hebben een heel uitgebreid assortiment aan snowboardschoenen dan kun je gewoon veel passen + goed advies krijgen. Burton valt meestal wel smal, maar betekent niet dat de vorm jou ook goed past.

Misschien kan een dikkere zool iets helpen.

From a galaxy far far away.............

Ik heb zelf de K2 Contour, niet per se voor smalle voet, maar met binnenzooltje perfect voor mij…

Maar passen is denk ik de enige optie, eventueel al met zooltje erin. Heb je een hoge of lage wreef?

Setting forth in the universe

Te brede schoenen los je uiteraard niet op met een zooltje en harder aantrekken is nooit de oplossing. Het heeft geen zin om van tevoren een merk uit te zoeken, omdat er ook flink verschil kan zitten tussen de verschillende modellen. Ga naar een goede zaak en ga daar passen totdat jij en de verkoper helemaal tevreden zijn.

*bericht bewerkt door Sneeuwbaard op 09 dec 2018 22:41

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Geen advies over type schoen, wel een winkel die je kan helpen met de juiste schoen vinden

Burnside.nl in Deventer, 1u40m voor gereden. Dubbel en dwars waard.

*bericht bewerkt door Sneeuwplank op 10 dec 2018 09:06

Bedankt voor de tips! Kijken of ik voor de kerst nog naar een goede winkel kan.

Plaats een reactie