Wie herkent dit?

null
null

Tukker(ik)

Salomon X-wing constructie… van die nutteloze stangetjes. Met een hoop tape erover.

Salomon X-wing constructie… van die nutteloze stangetjes. Met een hoop tape erover.

GiGi op 10 dec 2018 19:34
klopt en wanneer ze gaan lekken is het feest helemaal compleet!
Tukker(ik)

Lekken? Zit er wat in dan, in die stangetjes? Of gaan de ski’s lekken? Dat is weel eens anders dan ‘shit foam’. Dat is gewoon slappe slagroom.

Lekken? Zit er wat in dan, in die stangetjes? Of gaan de ski’s lekken? Dat is weel eens anders dan ‘shit foam’. Dat is gewoon slappe slagroom.

GiGi op 10 dec 2018 19:42

Soort van pikzwarte stookolie / bitumen dat overal aan kleeft… kom nogal eens tegen bij deze oude Salomon modellen.

Tukker(ik)

Met neme een leeg stalen vat, breekt een stelletje van die ski’s doormidden, steekt ze in dat vat en dan de fik erin. Houdt je warm tijdens de kerst.

Ik ben altijd verbaasd hoeveel oude “rommel” nog steeds wordt weggebracht voor onderhoud.

Koop eens iets nieuw(er)s.;)

Ik ben altijd verbaasd hoeveel oude “rommel” nog steeds wordt weggebracht voor onderhoud.

Koop eens iets nieuw(er)s.;)

RRski op 10 dec 2018 20:03

… zei de man met de Titans uit de tijd van de echte titanen… (je weet wel, die wezens waaruit volgens de Grieken de aarde is ontstaan).

Ik ben altijd verbaasd hoeveel oude “rommel” nog steeds wordt weggebracht voor onderhoud.

Koop eens iets nieuw(er)s.;)

RRski op 10 dec 2018 20:03

… zei de man met de Titans uit de tijd van de echte titanen… (je weet wel, die wezens waaruit volgens de Grieken de aarde is ontstaan).

GiGi op 10 dec 2018 20:08

Scherp, ze zijn inderdaad uit 2012 en staan op de lijst om snel vervangen te worden, maar ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden.

Ik doelde meer op de echte “oude meuk”, Beta Carvs etc.

*bericht bewerkt door RRski op 10 dec 2018 20:43

Ik doelde meer op de echte “oude meuk”, Beta Carvs etc.

RRski op 10 dec 2018 20:42

Als ik marktplaats bekijk zijn die behoorlijk waardevast😂

@Tukker seizoen is weer begonnen 😎

When life gets too complicated.... SKI

Maar het mooiste zou wel zijn als deze heer met zijn 1.76 latjes jullie allen voorbij zou knallen op zijn ingeskiede exemplaren.

Dat X-wing gebeuren werd destijds ook gepromoot als Ferrari deed met zijn FXX model. Dit model is toch echt wel een verkoop/verhuur topper geweest ik herken hem zelfs.

Bij de 2019 modellen van Head met het Kers systeem, kan je de ski ook op relaxed zetten en vervolgens met alle ongebruikte energie je telefoon opladen!

@Tukker seizoen is weer begonnen 😎

Alex op 10 dec 2018 22:00

Ja, merk gelijk dat er mooie dump is geweest in de Alpen. Het begint weer fijn te leven. Ik heb m’n werkplaats nu naast de vuurtoren van Scheveningen.

Tukker(ik)

Genoeg werk aan de winkel Erik! Succes!

Plaats een reactie