iemand ervaring met kinderopvang?

Hallo,

in het voorjaar gaan wij een weekje skieën in Vale di Sole. Wij hebben een hotel (Ravelli) geboekt in Mezzane, 3 minuten van de lift in Marilleva. Onze jongste is dan 3.5 jaar oud, de meest geschikte dagbesteding is een combinatie van skiles (kinderland) en indoor opvang.

Online speuren heeft het volgende opgeleverd:

  • In Folgarida zit een kidsclub die beide in pakketvorm aanbiedt. Folgarida is echter 20 autominuten van Mezzane, niet heel praktisch.
  • Heb ontdekt dat in Daolosa bij het bergstation een kindergarden zit. Kon alleen een mailadres vinden en geen website, ben momenteel in afwachting van een reactie.
  • In Marilleva (1400) wordt wel de optie tot kinderland geboden maar geen indoor opvang

Is iemand van jullie al een keer in de regio geweest en heeft tips voor mij mbt kinderopvang? Andere tips mogen ook, heb al begrepen dat Madonna di Campiglio een leuk dorpje is. Jammer genoeg geen hotel te krijgen onder de 6000euro/week ;-).

Groeten,
Jens

Hoi Jens,

On topic kan ik je helaas geen tip geven maar wel voor volgend jaar als je ook wel naar Oostenrijk zou willen.

Wij zijn altijd naar kinderhotels in Oostenrijk geweest en naast dat het buiten het seizoen best betaalbaar is was de service top.
Check: https://www.kinderhotels.com/en/hotels/austria.html…
Enuh… het is wat dichterbij hetgeen ze vaak niet zo erg vinden :)

Sowieso fijne vakantie gewenst… ik ga ook weer buiten het seizoen maar die van mij zijn ondertussen 19 & 21 … pfff…

Hi Ed,

dank voor de tip, nemen we mee voor volgend jaar ;-)

Groeten,
Jens

Plaats een reactie