ski's personaliseren

Zijn er goede tips of manieren om je beide ski’s te personaliseren? Vorig jaar bleek het soms goed te moeten kijken (en proberen) welke ski’s de mijne nu waren.

Hoe ver wil je gaan? Je kan natuurlijk met watervaste stift of iets dergelijks je initialen op je ski’s kladderen. Je kan ze ook een complete graffiti-beurt geven, maar of dat houdt in de sneeuw betwijfel ik.

Even leuke sticker op de bovenkant bij de voorkant find ik altijd het beste. Meestal staan ze nl rechtop in het rek, dus dat valt het meest op.
Verder schrijf ik mijn naam en nummer naast/onder de binding, maar dat helpt niet bij het zoeken in het rek.
Hang je skistokken over de skis, de kans dat iemand anders dezelfde combinatie van skis en stokken heeft is wel heel klein.

gewoon overal aanhouden, hoef je ze ook niet meer te zoeken en als je in de apreski zo zat als honderduzend man bent val je ook niet meer zomaar voor of achterover. win/win situatie.

mocht je het toch vervelend vinden om jezelf met ski’s aan de voetjes door het buffet restaurant te manouvreren zou ik toch voor een sticker gaan.

don't count the days, make the days count !

Ik heb stickers laten maken voor mijn race fiets en deze stickers gebruik ik ook op mijn ski’s en stokken, kleine versie in zwart.

https://probikesticker.nl

Groeten, Harald

Even leuke sticker op de bovenkant bij de voorkant find ik altijd het beste. Meestal staan ze nl rechtop in het rek, dus dat valt het meest op.
Verder schrijf ik mijn naam en nummer naast/onder de binding, maar dat helpt niet bij het zoeken in het rek.
Hang je skistokken over de skis, de kans dat iemand anders dezelfde combinatie van skis en stokken heeft is wel heel klein.

Slim op 17 dec 2018 15:26

Da’s slim, Slim. 👍

Bla, bla, bla.

Dank @Harald3 en @slim.

Maak ze zelf, kun je ze zo persoonlijk maken als je wilt

A winter without powder isn't a winter!

Je kan Candide na doen

Zijn de onderkanten iig goed gepersonaliseerd ;-)

Gewoon vol plakken met allerlei stickers. Doe ik ook met mijn snowboards. Ze zullen dan minder gauw gestolen worden.

From a galaxy far far away.............

@Frank66
Had je moeite met je ski’s terug te vinden voor of na de après-ski?

on-topic:

  • stickers
  • opvallend skislot
  • velcro ski straps (nadeel: bij elke stop manueel aanbrengen, diefstalgevaar tenzij je goedkope velco kabelbinders zou gebruiken)
Glide on!

@Frank66
Had je moeite met je ski’s terug te vinden voor of na de après-ski?

on-topic:

  • stickers
  • opvallend skislot
  • velcro ski straps (nadeel: bij elke stop manueel aanbrengen, diefstalgevaar tenzij je goedkope velco kabelbinders zou gebruiken)
Vivace op 18 dec 2018 09:10

Diefstalgevaar van je skistraps?

Ik ben gewoon goed in onthouden waar ik mijn skies heb gelaten en gebruik bij drukke plekken een skislot.

wat wij meestal doen is een ski uitruilen bij het wegzetten. Werkt alleen als je echt verschillende ski’s hebt en ook samen aankomt en weer vertrekt. Dan herken je het ongelijke paar tussen alle anderen.

Iemand ervaring met ski’s spuiten (bovenkant)?

Plaats een reactie